Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmesiden Thecoffeebreak.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:
Der mangler helt klart noget "call2action" på jeres sider

Du mener vi skal vise vores nummer mere eller bare flere kontakt muligheder ?

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 07:53

Lisbeth Sheena Petersen:
Fortvivl ikke - måske er det nu du skal bryde det hele ned og nytænke

Tak for forslaget, men ellers tak, er meget tilfreds med grundstammen her :)

Lisbeth Sheena Petersen:
Måske grafittivægen skal skiftes ud med en stemning som er mere i tråd med dine potientielle kunder.

Arbejder på det, skal bare have fundet et andet kamera først, som kan tage de rigtige billeder med den rigtige opløsning osv

Lisbeth Sheena Petersen:
"farve og dens betydning hjemmesider"

vi har bestemt os for den samme farve grøn, som vi bruger i forvejen  

Marttin

Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:02

Vældig fint lille site. Det lider dog under to ting:

1, jeres logo der ligner en halvfærdig ide, der ikke rigtig er blevet kælet for.

2, teksten er ekstremt tung og uoverskulig, hvilket er vældig synd, når I nu har så meget af den. Hjælp istedet jeres kunder med nogle overskrifter underrubrikker etc., hvis I oprigtigt mener, at den store tekstmængde er interessant for jeres kunder.

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 08:11

Sigurd Rubech:
1, jeres logo der ligner en halvfærdig ide, der ikke rigtig er blevet kælet for.

Godmorgen Sigurd 

Det er du nød til at forklare lidt bedre, da jeg synes det er lige i skabet, er rigtig glad for vores logo..

Sigurd Rubech:
teksten er ekstremt tung og uoverskulig, hvilket er vældig synd, når I nu har så meget af den

Hvad mener du med tung, er svært at komme igennem? Uoverskuelig, altså dele teksten mere op, så det ikke ser så sammenpresset ud? Ja undskyld alle mine spørgsmål, men vil bare forstå det rigtig.

Marttin

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 08:35

Hej

Jeg synes, det er en fin og indbydende side. Jeg er ret vild med jeres menu, at I viser den samme pap-kop med ens (næsten ens?) kaffebønner ved siden af, og der kun er forskel i forhold til the, chai og chokolade. Det er simpelthem morsomt på den gode måde. Og så chokoladekagen :-)

I småtingsafdelingen - 'Om os' villle jeg flytte helt hen til højre i bjælken. men ellers fint.

Var det en ide med referencer - hvor I har været med jeres vogn? Med at skrive hvor mange vogne, I har? Jeres præsentation er god, men hvorfor finder to gutter med "20 års erfaring indenfor erhvervslivet og arbejdsmarkedet - både gennem ledelse i form af 9 år i forsvaret som mellemleder, 4 år som selvstændig og 7 år i detailbranchen" dog på at kaste sig over kaffevogne?? Der må være en god historie bag, ellers kan det - i hvert fald i mine øjne - virke som et par trin ned ad karrierestigen. Allerbedst, hvis I kan skrive noget om jeres passion, drømme eller andet, som kan gøre valget af kaffevogne fuldstændig indlysende!

Just my 5 cents

/Marianne

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:06

Marttin Christensen:
Det er jeg lidt uforstående over for Jesper, fair nok det du siger med hvid baggrund, det er jo en smagssag, men når du åbner hjemmesiden op og er kommet over den hvide "farve", står der nok ( Coffee ) 5 steder på forsiden og billed af en kaffe vogn, undermenu osv. 

Selve opbygningen af siderne virker ikke intuitiv på mig, og signalerer ikke "kaffe" (i mine potentielle kundeøjne). Hvis jeg lige var landet på én af jeres sider efter eks. at have søgt på "kaffe" i Google, ville jeg hurtigt gå videre til en anden hjemmeside, som kunne give mig det jeg skulle bruge og som signalerede "kaffe". Det er ikke et spørgsmål om, hvor mange gange I SKRIVER "coffe"; det er et spørgsmål om, hvor mange gange jeg LÆSER "coffe" (der er stor forskel) - det er mig, som potentiel kunde, der ved hvad jeg søger (jeres opgave er at give mig det lige så snart jeg lander hos jer).

Når I udvikler jeres hjemmeside, skal I konstant have for øje, at kunderne i princippet er ligeglade med, om de handler hos jer eller hos naboen. Jo bedre I er til at fange og fastholde kunderne, desto flere kunder får I. Søg på "konverteringsoptimering" og brug lidt tid på at lære principperne - det er lidt af en videnskab, men hvis man bruger konverteringsoptimering korrekt, kan man øge sine indtægter betragteligt.

Du kan gøre utroligt mange ting selv, uden at skulle betale andre dyrt for at gøre det for dig. Her er nogle genveje til læsestof om konverteringsoptimering:

Marttin Christensen:
Synes nu ideen, virker OK, men kommer det ikke til at have den forkerte virkning, når man ikke har det professionelle gear og ikke er vant til at stå foran TV-linsen ?

Måske, hvis I selv laver videoen. Men du kan af og til finde tilbud her på Amino, hvor en bruger tilbyder at lave en professionel video for omkring 5000,- (og opefter). Lad andre tage sig af det, I ikke er gode til (det giver et bedre resultat). En professionel video kan fortælle mere om jer på kortere tid end i nogensinde kan skrive med kilometerlange tekster på jeres hjemmeside - mere effektivt.

Marttin Christensen:
Du mener vi skal vise vores nummer mere eller bare flere kontakt muligheder ?

Ja og nej. Call to action er en række principper, som gør at brugerne føler at din hjemmesider "arbejder med dem" og som dirigerer kunderne derhen, hvor du gerne vil have dem hen på din hjemmeside (det kunne være jeres kontaktformular) - f.eks. når kunden flytter musen til en knap, skal knappen reagere visuelt (skifte farve, skygge, tekst eller lignende). Call to action er kort forklaret små "tricks", der gør kunden mere købelysten og som gør, at flere af dine besøgende konverterer fra besøgende til kunder. Man skal ikke overdrive call to action, men bruge det strategisk og de rigtige steder.

Prøv at søge på "call to action" - der findes både blogindlæg og artikler om emnet er desuden beskrevet i Morten Vadskærs e-bog.

Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:53

Marttin Christensen:
Hvad mener du med tung, er svært at komme igennem? Uoverskuelig, altså dele teksten mere op, så det ikke ser så sammenpresset ud? Ja undskyld alle mine spørgsmål, men vil bare forstå det rigtig.

Tung.. Den er simpelthen for massiv. Der mangler nogle afsnit og underrubrikker til at skabe luft og overblik. Og så er der vældig lidt salg i teksten, selv jeres 'kaffe' side er blottet for smag, men er lidt en tør sludder for en sladder, der lugter lidt af en copy/paste af wikipedia. Det er vældig fornuft, at I vil fortælle oprindelseshistorien om jeres kaffe, men I skal gøre den relevant for mig som kunde. Hvorfor er det vigtigt for mig som kunde, at 'håndplukning er den mest udbredte metode'? Det betyder jo bare, at jeres produkt ikke hæver sig over mængden på nogen måde.

Mht. billedsiden, så kan jeg godt lide jeres grafittibaggrund. Det siger lidt, at I er 'coffee for fun', og harmonerer godt med, at I er fokuseret på eventbranchen, og gør jer sådan lidt kækt 'hipster'-agtige. Desværre er jeres billedmateriale ellers blottet for alt andet sjov. Der er ingen smil eller glæde, bare en knallert og nogle generiske stockbilleder af en kaffeplantage. Der er en grund til, at man I reklamebranchen siger, at babyer, bryllupper og hundehvalpe er den sikre vej til succes, hvor banalt det end er.

Håber I kan bruge det til noget. Ellers er I velkomne til at tage videre kontakt :)

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 16:33

Hej allesammen 

Mange tak for jeres input og ideer! sætter jeg skam pris på.. Grunden til jeg ikke har svaret tilbage, er simpelhen, fordi der er en masse udtryk/ord eller viden, som jeg ikke forstår, så må hellere lige snakke med min grafiker først, før jeg spørg/svare mere( så det ikke gør mere skade end gavn ) ville bare lige give til kende, at jeg ikke har glemt jer :)

Marttin

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)