Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmesiden Thecoffeebreak.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Marttin Christensen:

Går ud fra den enten er for ringe ellers er den bare lige i skabet, siden folk ikke plejer at holde sig tilbage! :) 

med beskrevet i titlen 95% færdig mener du jo siden er nærmeste er færdig og der står ikke en sigende titlen for tråden at der ønskes feedback på hjemmesiden , så det har jeg rettet til der står = Feedback ønskes på hjemmesiden Thecoffeebreak.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:15

Stokholm Jewelry:
passer rigtig godt til temaet ''Øko-kaffe'' Som jeg har fået indtrykket af at i sælger. 

Det er jeg så glad for du siger og synes, for det var hele planen, så super feedback.. 

Stokholm Jewelry:
Det eneste jeg har at sige om siden er, få fjernet telefonnummer, cvr nummer, og adresse i titlen. Og så lige en ting mere billederne på siden, kunne godt være en tand mere skarpe. For mig virker de lidt grumset og utydelige. Men du skriver selv at i har brugt et forket kamera, og at de bliver skiftet. 

Den er noteret, så også at Mikael havde skrevet det.

Stokholm Jewelry:
Ellers en super gennemført side! :-)

Mange tak skal du have Frederik, vi er bestemt heller ikke utilfredse :)

Marttin

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:37

Hej - jeg synes din side super fin og frisk.

At bruge den røde farve på siden synes jeg er frækt og modigt, men der er en lille men ikke uvæsentlig ting (synes jeg) med den røde farve som du anvender.

Jeg blev generet af dens skarphed og det tog focus fra teksten, især på booking siden - hvis du kan bruge samme farvekode som er anvendt i dit logo så tror jeg at siden kommer mere i balance.

Personligt kunne jeg godt tænke mig at se se booking siden uden de røde massive bjælker - her tænker jeg også på, at rød ikke er en call to action farve (i danmark) - så den kan ubevidst påvirke kunder til ikke at kontakte dig.

mvh Lisbeth

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 12:44

I bruger rigtige bryggemaskiner ik?

I har en konkurrent der benytter nespresso (Ja kapslerne (!)), i bør helt sikker slå på at i bruger rigtige maskiner og rigtig kaffe

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 12:54

Lisbeth Sheena Petersen:
Jeg blev generet af dens skarphed og det tog focus fra teksten, især på booking siden - hvis du kan bruge samme farvekode som er anvendt i dit logo så tror jeg at siden kommer mere i balance.

Mange tak for dine venlige ord :)

Det er lidt sjovt du siger det, fordi det var det første jeg selv sagde til grafikeren, men det er den samme farve hele vejen igennem siger han, vi har endda gjort de 3 bjælker meget mindre .. 

Det med farverne og dens betydning, vil jeg da gerne høre mere om ? ( måske gøre de knapper "grønne" som på logo´et og vandflasken? ) 

Hvilke farver er gode i DK da ? hvor finder man ud af det henne Lisbeth ? Mange tak for dine svar.

Marttin

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 13:01

NY:
I bruger rigtige bryggemaskiner ik?

Det kan du tro vi gør! NY ser det ikke som en konkurrent, hvis det firma du omtaler, bruger sådan nogle produkter.

Må jeg spørge dig, hvilken forstilling du har af den kaffe vi sælger, når du kigger på hjemmesiden, siden du fortæller mig dette, man får måske ikke en fornemmelse af, at det er hele espressobønner ? 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:31

Nu er jeg ikke kaffedrikker (drikker måske en enkelt kop hver 2.-3. år), så det kan være derfor, at mine sanser blev skuffede.

Jeg havde på forhånd, allerede inden jeg gik ind på sitet, forventet et visuelt lækkert site med "masser af kaffe", som ville springe i øjnene. I stedet var det mest dominerende den hvide baggrund - det tog mig en 5-7 sekunder, før jeg fik øje på det første spor af kaffe og langsomt kunne begynde at forholde mig til, at sitet har noget med kaffe at gøre (og alligevel kan jeg fortsat ikke helt overbevise mig selv om, at kaffe er temaet). 5-7+ sekunder er alt for længe, hvis I ønsker at fastholde den besøgende i det kritiske, første møde med jeres site.

Hvis jeg måtte ændre noget, ville jeg starte med at arbejde med farverne (min forventning var at den mest dominerende farve på sitet var en varm brun og brune nuancer). Dernæst ville jeg forsøge at "blende" noget grafik med kaffebønner ind forskellige steder i temaet, så den besøgende ikke er i tvivl om, hvad sitets overordnede tema er.

Jeres topbanner er faktisk ganske fint og anderledes, synes jeg, men resten af designet følger ikke rigtigt med - her mener jeg, at I virkelig mangler en rød tråd, som kan binde de forskellige elementer på siderne sammen. Lige nu er layoutet alt for tilfældigt/almindeligt/intetsigende til, at jeg bliver fastholdt.

Et sidste punkt, hvorved I kan skabe lidt mere liv og personlighed er, hvis I får lavet en kort intro-video til forsiden, som på maks. 2 minutter fortæller, hvem I er, hvad I kan hjælpe med og som i øvrigt kan give den besøgende et klart indtryk af, hvad TheCoffeBreak.dk er.

Ovenstående er mine tanker omkring det første møde med jeres site. Jeg håber, at I modtager min kritik, som velment og konstruktiv - det er i hvert fald hensigten.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:49

En hurtig tanke mere... Der mangler helt klart noget "call2action" på jeres sider. Når jeg eks. lander på forsiden, er der en del elementer, som jeg skal forholde mig til. Dvs., at jeg skal til at bryde hjernen med, hvor jeg nu skal gå hen herfra (i stedet for at I har bestemt det for mig).

Prøv at indsætte nogle tydelige knapper eller grafiske elementer, som leder den besøgende derhen, hvor I gerne vil have den besøgende hen - altså noget konverteringsoptimering.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:07

Marttin Christensen:

Det er lidt sjovt du siger det, fordi det var det første jeg selv sagde til grafikeren, men det er den samme farve hele vejen igennem siger han, vi har endda gjort de 3 bjælker meget mindre .. 

gå med din egen mavefornemmelse - du har jo faktisk konstateret at noget ikke var ok - jeg synes du har fået nogle rigtig gode feedbacks i dag.

Hvis du googler "farve og dens betydning hjemmesider" kommer der en del artikler op. Min webmaster har fortalt mig at grøn er en god call to action farve på købsknapper i danmark - i kina er det rød! - men så enkelt er det nok ikke.

Fortvivl ikke - måske er det nu du skal bryde det hele ned og nytænke...

Det er iøvrigt først nu det er ved at gå op for mig hvad det egentlig er du sælger -du er ham der kommer i en sjov lille vogn med lækker friskristet kaffe til mine gæster - og det er det jeg vil se på din forside. Måske grafittivægen skal skiftes ud med en stemning som er mere i tråd med dine potientielle kunder.

mvh Lisbeth

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 07:45

Morgen Jesper

kritik er velkommen, det er den måde vi bliver bedre på! Men man skal aldrig tage mere end man selv kan bruge :) 

Jesper Nerløe:
det tog mig en 5-7 sekunder, før jeg fik øje på det første spor af kaffe og langsomt kunne begynde at forholde mig til, at sitet har noget med kaffe at gøre

Det er jeg lidt uforstående over for Jesper, fair nok det du siger med hvid baggrund, det er jo en smagssag, men når du åbner hjemmesiden op og er kommet over den hvide "farve", står der nok ( Coffee ) 5 steder på forsiden og billed af en kaffe vogn, undermenu osv. 

Jesper Nerløe:
hvis I får lavet en kort intro-video til forsiden, som på maks. 2 minutter fortæller, hvem I er, hvad I kan hjælpe med og som i øvrigt kan give den besøgende et klart indtryk af, hvad TheCoffeBreak.dk

Synes nu ideen, virker OK, men kommer det ikke til at have den forkerte virkning, når man ikke har det professionelle gear og ikke er vant til at stå foran TV-linsen ?

Tak for dine meninger Jesper

Marttin

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)