Nu er hjemmesiden ved at være på plads! Men det ville nu være dejligt at høre jeres mening og evt gode råd, om der er nogle ting der mangler eller en god ting at have på sitet osv
fjerne telefon nummer i titlen på siden og satse på nogle sigende ord omkring siden det er en seo fordel og giver nok også flere besøgene på siden og en husk lav dem unikke de er alle samme ens på din side
giv billeder titler og tags derved kan de måske findes i google billedet søgning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
fjerne telefon nummer i titlen på siden og satse på nogle sigende ord omkring siden det er en seo fordel og giver nok også flere besøgene på siden og en husk lav dem unikke de er alle samme ens på din side
giv billeder titler og tags derved kan de måske findes i google billedet søgning
Hej Mikael
Mange tak for dine svar, det med telefonnummer/billeder er noteret.
Jeg synes siden er rigtig flot, enkel og overskuelig. Farverne sidder lige i skabet, og passer rigtig godt til temaet ''Øko-kaffe'' Som jeg har fået indtrykket af at i sælger.
- Det eneste jeg har at sige om siden er, få fjernet telefonnummer, cvr nummer, og adresse i titlen. Og så lige en ting mere billederne på siden, kunne godt være en tand mere skarpe. For mig virker de lidt grumset og utydelige. Men du skriver selv at i har brugt et forket kamera, og at de bliver skiftet.