hehe mange tak nej har kun gået 4 år i skole så har svært ved det ene og det andet men klare det okay syndes jeg nogle af hjemmesiderne er starten til en hjemmeside hvis man kan sige det sådan noget lignende en skabelon til next site dem er der et par stykker af også er der nogle site der tager lidt længere tid at arbejde med
Var skam heller ikke ondt ment :) de fleste iværksættere jeg har skrevet med, har bare gået i skole mere end 4 år :D
-Ville også bare pointere, at hvis det var noget du havde lavet på 30 sek, burde det laves om, at du ikke har lært det, er en god grund. Trækker mine ord tilbage :D
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
hehe skam bare helt iorden er ikke så god i skolen og har ikke kunne lide den så har ikke været der meget derfor jeg ikke kan sætte dem osv også mange stave fejl ved jeg
De simple hjemmesider med design + et par sider, evt. kontaktformular kan laves for 1000-1500 pr. styk, så medmindre nogle af siderne er portaler / communities / store sites, kan jeg ikke se, hvordan du får den på 50.000+ :-) Priserne er naturligvis bare, hvad det kan laves for, det afhænger i høj grad af, om det "bare" skal være flotte hjemmesider, eller om brugervenlighed osv. skal diskuteres pixel for pixel.
Der er billige løsninger til mange ting, som sagtens kan bruges :)
Ikke for at være alt for snerpet, men hvis du lavede lidt mere sammenhængende sætninger, huskede stort bogstav efter punktum (og satte flere punktummer i det hele taget), undgik at lave linjespring mellem hver linje osv. - Så var chancerne for at blive taget 100% seriøst nok en smule større :)
Ved ikke, om det bare er mig, som er flueknepper, men synes niveauet er lige lavt nok i dette post (Ment konstruktivt.)
Siden hvornår har ens skriftlige evner haft noget med seriøsitet at gøre? Du mener direkte at f.eks ordblinde ik er seriøse?
Måske du skulle lære at respekterer andre mennesker, og lære at mennesker er forskellige. Nogle er gode til tekster, mens andre er gode til praktiske ting... Men ingen fortjener sådan en latterlig nedgørelse pga en tekst...