Ikke for at være alt for snerpet, men hvis du lavede lidt mere sammenhængende sætninger, huskede stort bogstav efter punktum (og satte flere punktummer i det hele taget), undgik at lave linjespring mellem hver linje osv. - Så var chancerne for at blive taget 100% seriøst nok en smule større :)
Ved ikke, om det bare er mig, som er flueknepper, men synes niveauet er lige lavt nok i dette post (Ment konstruktivt.)
Det er jo et sats for en programmør at indgå som partner. Man aner ikke, om man ender med at tjene penge på det. Satset vil i nogle tilfælde så forsvinde fra dig, og derfor er det klart, programmøren kræver en stor del.
I stedet for kunne du selv tage det sats - tag et lån og betal programmøren.
men punktum og kommer har jeg aldrig lært og bruge i skolen desværre
Du skal bare skrive sætningerne helt ud således: blabla.................................................blablalbla.................................................................. .........................................................................-Hvis du ikke trykker "enter", men bare kører med "mellemrum"/"space", springer den ikke en linje over. Det andet undrer jeg mig over og synes er virkeligt beklageligt ;/
Jeg er enig i, at det ikke er den mest inspirerende og tillokkende tekst at læse, men sådan er verden. Nogle har bare ikke lært det i skolen - for en del år siden, var det jo slet ikke alle, der fik så meget faglig viden som i dag. Det er naturligvis et problem, at han har svært ved det, i den branche han nu begiver sig ind i - men hvis man blot har forståelse for, at det ikke er fordi, det bare er "sjusk", går det nok.