Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Madagaskar handycraft - hvad kan det koste..? ..billeder vedhæftet !

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Frederik - som sagt mange tak for input.. især taget betragtning "det ikke lige din stil". Det har været yderst informativt og konkret er jeg blevet meget klogere på hvad jeg sælger og ikke mindst hvor/ til hvem.  Min web shop forventer jeg oppe og kører snarest. Jeg skal sørge for du bliver informeret Wink

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 15:10

@ Lisbeth - mange tak for yderligere input.. dette gør mig jo meget klogere!

Min tanke er billig = stor volume, men taget din baggrund i betragtning, og hr stockholms, hvilket vil sige dobbelt erfaring inden for branchen og jeg bør vel revurdere pris konceptet, hvilket også giver meget mere mening på produktions siden. 

Jeg kunne jeg godt tænke mig at komme ud i retail, hvilket der så også bliver bedre mulighed for Big Smile

Men hvor.. hr stockholm syntes vist tøj butikker var "over målet".. har du mon nogen ide til dette? Under alle omstændigheder skal web butikken op at køre først og så er det måske en ide med en ny amino tråd.. 

Mange tak for din bekræftelse Lisbeth, 

mvh Mikkel

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 12:32

Jeg forstår dig udemærket Mikkel når du siger konceptet gik på billige pris + Stor volume = dejlig stor omsætning.. Sørgeligt nok har jeg ikke positive erfaringer med dette.
Ja! Det skal ikke være for dyrt, men Nej! Det skal ikke være for billigt. (Let er det skam ikke, haha)
Ser folk noget billigt vil de tænke det er noget lort, lavet i lorte kvalitet og så kan alt andet jo være lige gyldigt.. Men hvis du har brug for det kan jeg også sende dig en mail med et vedhæftet dokument til udregning af prissættelse! Dette kræver dog nogle mållinger på salg i forhold til pris, men det får du jo nok på et tidspunkt. Jeg synes bestemt ikke du skal gøre dem mega dyrre, men pas på ikke at gøre dem for billige! :)
Men lidt dyrre og fri fragt er muligvis ikke så dumt.

Et fif til prissættelse kunne også være at lægge dem så de passer fint til en gave. 150-200 kroner er vel ikke unormalt for en gave.

Med venlig hilsen
Lisbeth Davidsen 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 22:06

Lisbeth, du må meget gerne sende udgegning af prissættelse på mikkel"AT"intnet.mu 

Det er vel interessant læsning for en som mig - ny på retail markedet. Prisen er sat (næsten).. jeg tænker stadig, men niveau er lagt og min søgen efter hjælp indfriet.

Du får også et link når jeg er oppe og køre.. og beder om kritik til mit hjemme design Smile

Mvh Mikkel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)