Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du betale for sådan et billede?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg fik et triks af en fotograf han lagde skyggerne med lys og lagde lys bagefter med fotoshop.

Preben

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 22:35

Hej Kim

Det ser fint ud.
Har du overvejet at sammenligne fotoet med de mange fotos af høj kvalitet, der kan købes for ganske små penge i fotodatabaserne som f.eks. shutterstock eller Istockphoto?

Det kan give en indikation af kvalitetsniveauet.

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:41

Zoë Escher:

Hej Kim

Det ser fint ud.
Har du overvejet at sammenligne fotoet med de mange fotos af høj kvalitet, der kan købes for ganske små penge i fotodatabaserne som f.eks. shutterstock eller Istockphoto?

Det kan give en indikation af kvalitetsniveauet.

Det har jeg overvejet, og har kigget på en del fra diverse sider. Men ville også have andre til at vurdere også :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Kim Vinberg:

Mit spørgsmål er så til dig:

Ville du så betale for sådan et billede som dette:

Et pænt billede, flot taget med nogle fede skygger (som jo også kan laves på split sekund i photoshop, samt genspejling) , men som andre skriver gode billeder ligger overalt til ingen penge, så derfor spørger jeg dig : hvor meget skulle sådan et billede koste ? samt hvad hvis en kunde bestilte en serie på 500 billeder ?

Som du selv skriver i et senere indlæg her i tråden, ville det være en fordel at kunne se dioderne mere tydeligt samt se antal.

Jeg kan specielt godt lide man fornemmer størrelsen da propositionen er rigtig god og man fornemmer både front og end og får en klar idé om produktet.

Kunne være sjovt se et billede af f.eks et smykke og en sko fra din side, for talent ser det absolut ud til du har, husk øvelse gør mester og selv mestre øver sig.

Glæder mig til hører hvad du forventer at kunne få for sådan et billede samt hvad andre ville give for et produkt billede af denne kaliber..

God weekend

HH

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:55

Henrik Hansen:

Kim Vinberg:

Mit spørgsmål er så til dig:

Ville du så betale for sådan et billede som dette:

Et pænt billede, flot taget med nogle fede skygger (som jo også kan laves på split sekund i photoshop, samt genspejling) , men som andre skriver gode billeder ligger overalt til ingen penge, så derfor spørger jeg dig : hvor meget skulle sådan et billede koste ? samt hvad hvis en kunde bestilte en serie på 500 billeder ?

Som du selv skriver i et senere indlæg her i tråden, ville det være en fordel at kunne se dioderne mere tydeligt samt se antal.

Jeg kan specielt godt lide man fornemmer størrelsen da propositionen er rigtig god og man fornemmer både front og end og får en klar idé om produktet.

Kunne være sjovt se et billede af f.eks et smykke og en sko fra din side, for talent ser det absolut ud til du har, husk øvelse gør mester og selv mestre øver sig.

Glæder mig til hører hvad du forventer at kunne få for sådan et billede samt hvad andre ville give for et produkt billede af denne kaliber..

God weekend

HH

Skyggerne i det her billede er 100% ægte, ikke nogen er er lavet i PS / Gimp. bare lige for at få det på plads. :)
At se dioderne var vidst i første indlæg, ved at vende pæren. 
Hvad sådan et billede skulle koste .... ved det ikke... da det ikke er en salgstråd (ikke plus , så selvom det var for at promovere mig selv som fotograf, må jeg ikke ifgl. Amino's regler). Tror egentlig jeg giver lige det her billede til en som sælger LED pærer jeg har handlet med før. Skal ikke selv bruge det, men han kan sikkert bruge det som banner.
Hvis en kunde bestilte 500 billeder... ja hvad hvis en kunde havde gjort det? Nu er jeg ikke fotograf og sælger ikke billeder. Men lad os antage jeg gør. Hvad vil du præcist vide med det spørgsmål :)
HVIS  det var for at sælge mine billeder, så kunne jeg faktisk finde på at sælge dem til 15-20 kr stykket (af samme kvalitet som det viste) for at få mulighed for at prøve at tage en masse andre ting end dem jeg lige har i mine webshops. Men ville nok ikke tage en bestilling ind på 500 billeder på en gang.
Et smykke eller en sko kunne jeg da prøve at tage af også ( nogen specielle ønsker til hvilken type smykke? :) ) . Tager dog lige nogle dage, for der vil jeg have 3 lamper :) 
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:00

ved ikke lige hvorfor der ikke kommer mellemrum i teksten, den vil ikke rigtig lave det :/

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:52

Kan faktisk vise et ur jeg har taget, ikke med det fotolys som jeg har brugt til LED pæren, taget med arbejdslamper som belysning. Ved godt uret ligger på hoved, var teksten jeg ville have rigtig :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)