Jeg har et privat domaine hostet ved Surftown, som jeg også bruger til min mail.
Sagen er den at min mail er gået ned. Derfor prøvede jeg at ringe til dem, de tilbyder åbentbart kun support til virksomheder (har hostet mine firma domainer andet sted) nå men så prøver jeg at logge ind på kontrolpanelet for at komme i kontakt med kunde services. Typisk så har jeg glemt min kode, og kan ikke få tilsendt en ny pga min mail jo er nede.
Hvordan skal jeg komme i kontakt med dem? Håber nogen kan hjælpe:/
Enten skal du købe dig til hjælp, det sælger de vel..
Ellers kan du jo prøve af skrive direkte til en af deres medarbejdere og forklare, måske kan de hjælpe, der er en email i dette blog indlæg på en af dem.
Ok, lige checket det, ser da ok ud. Nu du har sådanne problemer, hvorfor flytter du ikke til en anden udbyder? Der er oceaner af etablerede udbydere der aldrig har problemer af den slags og som svarer deres e-mails med det samme.
Har du nogle forslag? Bruger det jo kun til mail, og alt det hosting er ikk min stærke side.. Betaler bare regningen på 600 kr om året ved Surftown og det har virket de sidste 4-5 år :/
Har du nogle forslag? Bruger det jo kun til mail, og alt det hosting er ikk min stærke side.. Betaler bare regningen på 600 kr om året ved Surftown og det har virket de sidste 4-5 år :/
for ca 110 kr/år kan du få et mailhotel med 30 GB plads hos webhosting.dk, er yderst stabilt og ikke mindst er det noget der altid virker.
Et lille tip det er altså at bruge en mail der ikke er hostet hos udbyderen til kontakt mail, for hvis mailen så går ned kan det jo skabe problemer som overstående.
Man må sige at det ikke er ok at mailen har været nede en hel uge, uden du har fået information eller kan komme i kontakt med dem.