Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med Surftown?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har et privat domaine hostet ved Surftown, som jeg også bruger til min mail.
Sagen er den at min mail er gået ned. Derfor prøvede jeg at ringe til dem, de tilbyder åbentbart kun support til virksomheder (har hostet mine firma domainer andet sted) nå men så prøver jeg at logge ind på kontrolpanelet for at komme i kontakt med kunde services. Typisk så har jeg glemt min kode, og kan ikke få tilsendt en ny pga min mail jo er nede.
Hvordan skal jeg komme i kontakt med dem? Håber nogen kan hjælpe:/

Mvh
Anders

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 05:13
Enten skal du købe dig til hjælp, det sælger de vel..

Ellers kan du jo prøve af skrive direkte til en af deres medarbejdere og forklare, måske kan de hjælpe, der er en email i dette blog indlæg på en af dem.

http://blog.surftown.dk/opgrader-til-php-5-3/#comment-5423
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Skrevet kl. 07:09

Har prøvet at skrive en email til dem. Men intet svar overhovedet. Synes det er kanont dårlig services.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor lang tid siden er det at du har skrevet den mail?

Du må huske på den hemmelige formel for retursvar:

T = f * p^2 / t

Hvor

T = den tid i dage du kan forvente svar
f = svarfirmaets størrelse
p = den pris du betaler pr måned
t = den tid i uger du har været kunde

:)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:20

afafaf:
Har prøvet at skrive en email til dem. Men intet svar overhovedet. Synes det er kanont dårlig services.

surftown har aldrig været kendt for at have nogen specielt god support. Hvad hedder dit domænenavn?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Skrevet kl. 08:28

Skrev til dem i sidste uge..

Det er numa.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 08:32

afafaf:
Det er numa.dk

Ok, lige checket det, ser da ok ud. Nu du har sådanne problemer, hvorfor flytter du ikke til en anden udbyder? Der er oceaner af etablerede udbydere der aldrig har problemer af den slags og som svarer deres e-mails med det samme.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Skrevet kl. 10:29

Har du nogle forslag? Bruger det jo kun til mail, og alt det hosting er ikk min stærke side.. Betaler bare regningen på 600 kr om året ved Surftown og det har virket de sidste 4-5 år :/

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 11:00

afafaf:
Har du nogle forslag? Bruger det jo kun til mail, og alt det hosting er ikk min stærke side.. Betaler bare regningen på 600 kr om året ved Surftown og det har virket de sidste 4-5 år :/

for ca 110 kr/år kan du få et mailhotel med 30 GB plads hos webhosting.dk, er yderst stabilt og ikke mindst er det noget der altid virker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47

Et lille tip det er altså at bruge en mail der ikke er hostet hos udbyderen til kontakt mail, for hvis mailen så går ned kan det jo skabe problemer som overstående.

Man må sige at det ikke er ok at mailen har været nede en hel uge, uden du har fået information eller kan komme i kontakt med dem.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)