Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få et LynKursus Affiliate ??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis jeg skulle starte forfra mht. affiliate/adsense ville jeg tage kontakt til Anders Saugstrup og få en aftale om at arbejde på et af hans domæner tilgengæld for sparring omkring markedsføring og selvfølgelig en del af fortjenesten.

Ved dog ikke om han tager flere ind i stalden, så at sige.

/Anders

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:57

SKS10:
at man feks henvender over til en bestemt side og tjener noget pr klik,

Affiliate er oftest salg på den måde, så er der lead affiliate, hvor du får folk til at udfylde spørgeskemaer, tilmelde sig et nyhedsbrev etc. Der er sider som betaler rimelig fornuftigt (over en 10'er) per lead. CPC - cash per click, er når folk klikker på en annonce. Der er AdSense rimelig meget fremme. Det fungere sådan set meget nemt, du sætter et script ind på din side (hvis du bruger AdSense eller andre steder som har det), og venter pænt på kliks. Og så er det bare med at placere dem nye steder og eksperimentere med CTR - click through rate.

Der er også pay per view, men før at det er mere værd end få cent, kræver det virkelig mange page views. Hvis du kan lave en niche side, og få den optimeret til virkelig specifikke søgeord (oftest de med meget lidt konkurrence - og få søgninger), så kan du opleve at en stor del af trafikken enten køber via dine links, eller klikker videre til nogen af dine reklamer.

Hvis du kunne tænke dig at overveje det med leads, så kan du prøve Maxbounty.com. Det kræver godt nok et lille opkald til Canada, men det er ikke særlig dyrt. Jeg slap selv 15 kroner efter flere opkaldsforsøg (i alt). Og de betaler rigtig godt per lead. Og salg.

Men held og lykke med det :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 20:01

Hands on - Learning by doing.

Der er selvfølgelig visse ting man "skal" gøre og dem kan du sagtens læse dig til, men hver eneste niche har sine udfordringer og de skal tages som de kommer.

Held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:11

Det tager nok noget tid før man er total hardcore til det, men man skal jo starte et sted.

Kan man også lave noget lignende på facebook, med video og med likes, og tjene noget på det ?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Nielsen:

Hej,

Hvis jeg skulle starte forfra mht. affiliate/adsense ville jeg tage kontakt til Anders Saugstrup og få en aftale om at arbejde på et af hans domæner tilgengæld for sparring omkring markedsføring og selvfølgelig en del af fortjenesten.

Ved dog ikke om han tager flere ind i stalden, så at sige.

/Anders

Tak for benævnelsen, Anders :-)

Et lynkursus for begyndere på en times tid kan trådstart i øvrigt få gratis lige her: http://pottercut.dk/anders-saugstrup/affiliate-marketing-med-anders-saugstrup/

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:25

Ja, det er ikke noget problem, men Facebook er ikke glade for "like jacking" og "konkurrencer" der ikke overholder deres regler.

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:27

Tak Anders, det vil jeg kigge nærmere på ligesom alle de andre gode input..

Men hvad med pinterest, det er jo anderledes i forhold til FB, mon det er bedre/lettere der ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)