jeg høre fra dem som har erfaringer med Affiliate sites, om der er nogen som kan give et lyn kursus i hvordan man laver affiliate sites, så man efter følgende selv komme igang med det.
Vil gerne betale for et lyn kursus, så man også kan få de guldkorn, som i har, så man ikke bruger tid på noget man ikke skal, samt hvilke faldgrupper man skal være opmærksom på. ( en fra KBH omårdet er fortrukket )
Som så mange andre områder, er der ikke kun én opskrift for succes. Så du kan benytte en masse forskellige tilgange. Men disse to bøger kommer godt omkring de mange muligheder.
Derudover vil jeg anbefale, at du bare køber et domæne og kommer ud over stepperne. Langt det meste kommer helt automatisk hen ad vejen. Learning by doing! ;-)
Som så mange andre områder, er der ikke kun én opskrift for succes. Så du kan benytte en masse forskellige tilgange. Men disse to bøger kommer godt omkring de mange muligheder.
Dem skal jeg lige have fat i :) tak for tippet :D
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Jeg har ikke meget forstand på affiliate, men det jeg måske kender til er , at man først kan få betaling, hvis der er nogen som køber noget fra ens site, men hvad med KLIK baseret, at man feks henvender over til en bestemt side og tjener noget pr klik, er det også affiliate og hvis ikke hvad er det og hvorn kan man lettetes komme igang med det.