Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny computer

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at bringe lidt tal i spil, Microsoft indsamler data over hvordan computere fejlere.

Dataer er lavet ud fra mere end 1.000.000 computere.
De arbejder med mærkevare og andre som de ikke har kunnet identificere som mærkevare.

cpufejl:   1/120   1/93
Ramfejl: 1/2700    1/950
harddisk:1/180   1/180

Ud fra det kan man se at der er mindre fejl på mærkevare(første kolone), der er 1/3 mindre chance for at få ramfejl på en mærkevare end på en
sammelselv.
Harddiskfejl er der ingen forskel på.
Så ud fra det perspektiv syndes jeg det helt klart taler til mærkevare fordel med de ekstra fordele man kan få med i købet.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 22:23

Christian Bundgaard:
Okay, jeg bøjer mig, jeg misforstod oplægget. Jeg blander mig ud af denne tråd så, det er min fejl, jeg misforstod det. 
Du skal ikke undskylde noget er glad for din hjælp og synspunkter, der er en del jeg ikke har tænkt over som der så er blevet kastet lys over nu, det er jo godt. Smile

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:25

Igen, fra et "alt-skal-virke-24/7" perspektiv, kan det sagtens være, det er en fordel, det er ikke det perspektiv, jeg bevidst har udtalt mig om.

Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:29
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 22:35

kristofferjuhler:
http://www.deviltech.de/ hvis du har penge er det her noget af det bedste du kan få 
Tak for linket, er desværre ikke super skarp til tysk og foretrækker det er fra DK, desværre det ser ellers ret cool ud!

Tilmeldt 25. Jun 11
Skrevet kl. 22:43

Jeg har en ven som lige har fået en derfra så du bliver ikke snydt. jeg kan varmt anbefale denne side.  

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 22:46

kristofferjuhler:
Jeg har en ven som lige har fået en derfra så du bliver ikke snydt. jeg kan varmt anbefale denne side.
Det ser nu heller ikke ringe ud, men vil gerne kunne kommunikere med dem hvis der er noget galt eller der er brug for hjælp, findes der en dansk side?

Tilmeldt 25. Jun 11
Skrevet kl. 22:50

Nej ikke på dansk men vi har skrevet mail med dem på engelsk så det er også en mulighed

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 22:53

kristofferjuhler:
Nej ikke på dansk men vi har skrevet mail med dem på engelsk så det er også en mulighed
Cool det er noteret, tak for linket

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:18

Vi kan også bygge en maskine efter dine behov, og vi har samlet en del maskiner til netop film redregering.

Vi bygger vores maskiner med Intel kvalitets komponenter og tilbyder 3 års garanti forsikring.

Smid dine oplysninger i en PM og jeg vil sende dig et tilbud

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)