Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af transportfirma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SESLEF Designlamper Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Vi står overfor at skulle finde en ny transportløsning. Det vi søger er primært en transportløsning, hvor servicen er B2B levering inden for Danmarks grænser. Altså de henter x-antal kasser på vores lager og leverer det til en erhvervskunde. I enkeltstående tilfælde skal denne distributør/transportvirksomhed kunne levere direkte til slutkunde.

Vi kommer nok højest til at benytte servicen en gang hver 3. uge, som tingene ser ud lige nu. Men ser gerne mulighed for at kunne aftale en højere afhentningsfrekvens.

Er det bare GLS vi skal gå til, eller har I nogen mere kreative forslag? Vi tænker selv en mindre distributør, hvor der måske er højere grad af fleksibel og individuel tilpasning.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:56

Hej Søren

Prøv Danske fragtmænd.
Vi bruger dem til lidt større forsendelser til erhverv.

vh
Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:07

Hey Søren,

Der er mange kurer/transport virksomheder som vil være dig behjælplig med sådan en opgave.

- DHL

- Blue Water

- Post Danmark

- DPD - Dansk pakke distribution

- Postillionen

- Danske fragtmænd

Det er nok og starte fra en ende af og forhøre hvem der kan gøre det billigst.. :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:20

DPD behøver du ikk at kontakte. De er overtaget af PostDanmark.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Jan 12
Fra  SESLEF Designlamper Skrevet kl. 11:20

Hej Henrik og Morten

Tak for jeres feedback!

Henrik: Har i gode erfaringer med dem?

Morten: Jeg ved der er et par alternativer jaSmile. Måske forklarede jeg mig ikke helt klart, vi søger konkrete erfaringer med det ene frem for det andet. Vores produkt er relativt skrøbeligt og jeg har selv arbejdet på en , her anonym godsterminal, for mange år siden og set, hvordan tingene bliver behandlet. Vi vil helst undgå at vores produkt er kvast til ukendelighed når det når vores kunde.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:35

Ja vi har gode erfaringer med Danske Fragtmænd. Vi bruger dem til stykgods på paller og til erhvervspakker. Vi opretter selv fragtbreve online og det er billigere end store erhvervspakker hos PostDanmark.

Vi sender dog langt flere privatpakker med PostDanmark.

Måske skulle du overveje om pakkerne kan emballeres bedre. Vi har kun haft en enkelt pakke som blev kvast hos PostDanmark

vh
Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 10. Jan 12
Fra  SESLEF Designlamper Skrevet kl. 11:51

Vores produkt er pakket forsvarligt ind i gode papkasser med tilpassede flamingo forme efter alle kunstens regler. Vi vil bare være ultra sikre på, at det når frem uskadt.

Vi modtager gerne flere anbefalinger, men pt ser det ud til at det er Danske Fragtmænd der fører.

Fra odense
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:22

er det dag til dag pakker snak med Kasper hos YOYOXPRESS . i Odense.

tlf. 50 460 490

er kurer kørsel i dk + eu vil jeg gerne gi en pris på det. vi bor også i odense.

mvh benny

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)