Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på site

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Witting:

Først og fremmest synes at siden virker lidt kedelig, der mange nogle billeder og sådan :)

Det første jeg ser på siden er nogle stjerner som ikke er særlig positive, desuden ved man ikke helt om det er for siden eller en slags voks.

Menuen ville nok med fordel kunne flyttes op i toppen eller over til venstre da jeg ihvertfald personligt mener at højre side er til søgefelt, mest besøgte osv.

Du sælger heller ikke rigtig budskabet, om i sælger voks, eller bare skrive om voks. Der er vist nok også kun links til forhandlere inden under id hair's undermenuer.

Billeder kommer på hurtigst muligt :)

Stjernerne må jeg lige undersøge - måske skal de helt slettes, ellers skal jeg gøre det mere tydeligt, hvad man bedømmer.

Menuen - kan undersøge, om det er muligt at flytte den.

"mest besøgte" kunne jeg godt lave - tak for det :)

Der kommer flere produkter indenfor kort tid.

Tak for feedbacken :)

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 00:47

Nikolaj Witting:

Først og fremmest synes at siden virker lidt kedelig, der mange nogle billeder og sådan :)

Det første jeg ser på siden er nogle stjerner som ikke er særlig positive, desuden ved man ikke helt om det er for siden eller en slags voks.

Menuen ville nok med fordel kunne flyttes op i toppen eller over til venstre da jeg ihvertfald personligt mener at højre side er til søgefelt, mest besøgte osv.

Du sælger heller ikke rigtig budskabet, om i sælger voks, eller bare skrive om voks. Der er vist nok også kun links til forhandlere inden under id hair's undermenuer.

Billeder kommer på hurtigst muligt :)

Stjernerne må jeg lige undersøge - måske skal de helt slettes, ellers skal jeg gøre det mere tydeligt, hvad man bedømmer.

Menuen - kan undersøge, om det er muligt at flytte den.

"mest besøgte" kunne jeg godt lave - tak for det :)

Der kommer flere produkter indenfor kort tid.

Tak for feedbacken :)

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:53

Jonathan Hansen:

Mikael christiansen:

jeg havde valgt et andet temaer end standard wordpress der findes simpelthen så mange der flotte temaer

jeg savner billeder på siden omkring voks

få social logoer på siden så man kan giv dig likes jeg savner dog også google plus på siden og gerne også twitter

en om jer siden vil give siden mere seriøsitet og kontakt side det samme så man kan kontakte ejer af siden let

Nogle specifikke themes du har i tankerne?

jeg har ikke nogle speciel temaer i tankerne men der er så mange der flotte og kan mere end standard eksempelvis den her side har en masse flotte temaer http://www.artisteer.com

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 01:13

så har jeg prøvet at ændre theme

Er dette bedre?

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:36

Jonathan Hansen:

så har jeg prøvet at ændre theme

Er dette bedre?

meget bedre helt sikkert det giver et bedre look over siden

kunne der i menuen være overskrifter være større til emmet end under emmet er og det samme gerne også det samme med farven mørke så den fremtoner mere  ,det ville gøre den menuen mere overskuelig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 12:16

Vil prøve at se på farven og størrelsen, tak for det :)

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07

Jonathan Hansen:
Jeg har dog den fornemmelse, at hvis priserne er øverst, vil flere personer klikke, da langt de fleste allerede har en favorit hårvoks, som de blot ønsker et sted, hvor de kan købe den.

Ja, det kan jeg faktisk også godt se. Men så kunne du måske bare overveje en stor flot knap øverst og nederst på siden hvor der står ''Se priserne'' (eller lignende), og så åbner priserne frem på en eventuel ny side/popup. Tag det til overvejelse! :-).

Jonathan Hansen:
Har du nogle specifikke themes i tankerne?

Alle designs kan du jo nærmest bruges. De fleste designs kan der ændres i, blot ved at ændre lidt i koderne. Men hvis jeg skal vælge et må det vel nok blive 'Canvas' fra WooThemes. Det kan ændres til det uendelige med sliders, farver, og alt hvad jeg ved. Det er et design som jeg sagtens kunne finde på at bruge, til sådan en slags side som dig.
- Jeg har bla. selv brugt det på min side der handler om at tjene penge på nettet, og min side omkring Illustreret Videnskab.

Mvh,
Casper Jensen. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:45

Teksten "Hvordan finder man den rigtige hårvoks ?" ser lidt forkert ud med tekst størrelsen. Det samme gælder 'mænd'. Er det meningen at det første bogstav skal være bold, og resten ikke er?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 22:27

Vil overveje at lave en knap i toppen, tak for det :)

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 22:31

Jeg vil prøve at kigge på teksten også :) mange tak.

.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)