Billeder kommer på hurtigst muligt :) Stjernerne må jeg lige undersøge - måske skal de helt slettes, ellers skal jeg gøre det mere tydeligt, hvad man bedømmer. Menuen - kan undersøge, om det er muligt at flytte den. "mest besøgte" kunne jeg godt lave - tak for det :) Der kommer flere produkter indenfor kort tid. Tak for feedbacken :) |
Nikolaj Witting:Først og fremmest synes at siden virker lidt kedelig, der mange nogle billeder og sådan :)
Det første jeg ser på siden er nogle stjerner som ikke er særlig positive, desuden ved man ikke helt om det er for siden eller en slags voks.
Menuen ville nok med fordel kunne flyttes op i toppen eller over til venstre da jeg ihvertfald personligt mener at højre side er til søgefelt, mest besøgte osv.
Du sælger heller ikke rigtig budskabet, om i sælger voks, eller bare skrive om voks. Der er vist nok også kun links til forhandlere inden under id hair's undermenuer.
Billeder kommer på hurtigst muligt :)
Stjernerne må jeg lige undersøge - måske skal de helt slettes, ellers skal jeg gøre det mere tydeligt, hvad man bedømmer.
Menuen - kan undersøge, om det er muligt at flytte den.
"mest besøgte" kunne jeg godt lave - tak for det :)
Der kommer flere produkter indenfor kort tid.
Tak for feedbacken :)