Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på site

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hejsa Aminoer!

Jeg søger feedback på min side, som jeg er begyndt at arbejde lidt på.

Linket finder du i min signatur.

Themet er flot og overskueligt, og let at finde rundt i - men hvad synes i om det? Måske er det alt for simpelt? Eventuelt link til alternative themes?

Opsætningen af produkter er simpelt - en kort beskrivelse og et link til den billigste forhandler - hvad synes i om det?

På forhånd tak!

.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 23:53

Lige hurtigt tænker jeg billeder af produkterne, mindre tekst, evt, med mulighed for at trykke på en knap så der kommer mere info. 

Få det hele oversat til dansk. 

Håber du ka bruge det:D 

Hilsen 

Casper 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 23:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til de dovne Amino'er så er linket her: voks-siden.dk 

Her er lidt feedback, jeg synes måske at Themet er lidt for basic og kedeligt. Det ligner ikke at der er gjort særlig meget ud af siden. Også mangler der måske lidt billeder og lidt mere tekst på siden i form af flere produkter. 

- Men ellers er siden rigtig fin og god :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58

Jeg synes designet er for enkelt, og for oldschool. Men derimod kan det da helt sikkert godt bruges til formålet - jeg havde blot valgt noget mere avanceret/klassisk.

Produktsiderne synes jeg du har sat alt forkert op. Det burde vel være sådan så at man skulle læse noget tekst først, og derefter se priserne og tage stilling til om det er noget man vil købe. Derudover kunne jeg også godt bruge et billede eller to.

Teksterne ser fine ud - dog vil jeg mene du måske skal overveje brugen af 'fed-skrift', inde i sætninger. Det kan nemt få det til at se lidt for klumpet ud.

Så det jeg ville gøre hvis jeg var dig var at finde et design som er enkelt, men som dog ser mere moderne ud end det du har på siden nu.
- Derudover kunne en adsense blok eller to ikke gøre skade - men det er en smagssag.

Held og lykke med siden! :-).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10

jeg havde valgt et andet temaer end standard wordpress der findes simpelthen så mange der flotte temaer

jeg savner billeder på siden omkring voks

få social logoer på siden så man kan giv dig likes jeg savner dog også google plus på siden og gerne også twitter

en om jer siden vil give siden mere seriøsitet og kontakt side det samme så man kan kontakte ejer af siden let

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:16

Først og fremmest synes at siden virker lidt kedelig, der mange nogle billeder og sådan :)

Det første jeg ser på siden er nogle stjerner som ikke er særlig positive, desuden ved man ikke helt om det er for siden eller en slags voks.

Menuen ville nok med fordel kunne flyttes op i toppen eller over til venstre da jeg ihvertfald personligt mener at højre side er til søgefelt, mest besøgte osv.

Du sælger heller ikke rigtig budskabet, om i sælger voks, eller bare skrive om voks. Der er vist nok også kun links til forhandlere inden under id hair's undermenuer.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 00:36

Casper Andersen:

Lige hurtigt tænker jeg billeder af produkterne, mindre tekst, evt, med mulighed for at trykke på en knap så der kommer mere info. 

Få det hele oversat til dansk. 

Håber du ka bruge det:D 

Hilsen 

Casper 

Billeder af produkterne tilføjet jeg hurtigst muligt - mange tak for det :)

Jeg vil også overveje en "læs mere" knap til informationer om hårprodukterne.

Angående oversættelse - er det backend eller frontend?

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 00:38

Stokholm Jewelry:

Til de dovne Amino'er så er linket her: voks-siden.dk 

Her er lidt feedback, jeg synes måske at Themet er lidt for basic og kedeligt. Det ligner ikke at der er gjort særlig meget ud af siden. Også mangler der måske lidt billeder og lidt mere tekst på siden i form af flere produkter. 

- Men ellers er siden rigtig fin og god :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Jeg må se at få nogle flere produkter på siden ! :) - Tak for det :)

Er det nogle specielle produkter du tænker på her, eller bare generelt flere hårvoks?

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 00:42

Casper Jensen:

Jeg synes designet er for enkelt, og for oldschool. Men derimod kan det da helt sikkert godt bruges til formålet - jeg havde blot valgt noget mere avanceret/klassisk.

Produktsiderne synes jeg du har sat alt forkert op. Det burde vel være sådan så at man skulle læse noget tekst først, og derefter se priserne og tage stilling til om det er noget man vil købe. Derudover kunne jeg også godt bruge et billede eller to.

Teksterne ser fine ud - dog vil jeg mene du måske skal overveje brugen af 'fed-skrift', inde i sætninger. Det kan nemt få det til at se lidt for klumpet ud.

Så det jeg ville gøre hvis jeg var dig var at finde et design som er enkelt, men som dog ser mere moderne ud end det du har på siden nu.
- Derudover kunne en adsense blok eller to ikke gøre skade - men det er en smagssag.

Held og lykke med siden! :-).

Angående opsætning af produkter, kan jeg prøve at ændre dette, og se, om det giver mere.

Jeg har dog den fornemmelse, at hvis priserne er øverst, vil flere personer klikke, da langt de fleste allerede har en favorit hårvoks, som de blot ønsker et sted, hvor de kan købe den.

Fed-skrift er PT. bare en "reminder" til mig selv, men det vil jeg slette hurtigst muligt.

Har du nogle specifikke themes i tankerne?

Ønsker ikke, at bruge AdSense på siden.

Tak for feedbacken :)

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 00:43

Mikael christiansen:

jeg havde valgt et andet temaer end standard wordpress der findes simpelthen så mange der flotte temaer

jeg savner billeder på siden omkring voks

få social logoer på siden så man kan giv dig likes jeg savner dog også google plus på siden og gerne også twitter

en om jer siden vil give siden mere seriøsitet og kontakt side det samme så man kan kontakte ejer af siden let

Nogle specifikke themes du har i tankerne?

Sociale logoer har jeg ikke overvejet - udelukkende fordi jeg ingen erfaring har med Facebook og Twitter samt Google plus. Måske skulle man overveje dette også.

Kontakt os - den tilføjer jeg hurtigst muligt :)

Tak for feedbacken.

.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)