Jeg synes designet er for enkelt, og for oldschool. Men derimod kan det da helt sikkert godt bruges til formålet - jeg havde blot valgt noget mere avanceret/klassisk.
Produktsiderne synes jeg du har sat alt forkert op. Det burde vel være sådan så at man skulle læse noget tekst først, og derefter se priserne og tage stilling til om det er noget man vil købe. Derudover kunne jeg også godt bruge et billede eller to.
Teksterne ser fine ud - dog vil jeg mene du måske skal overveje brugen af 'fed-skrift', inde i sætninger. Det kan nemt få det til at se lidt for klumpet ud.
Så det jeg ville gøre hvis jeg var dig var at finde et design som er enkelt, men som dog ser mere moderne ud end det du har på siden nu.
- Derudover kunne en adsense blok eller to ikke gøre skade - men det er en smagssag.
Held og lykke med siden! :-).
Angående opsætning af produkter, kan jeg prøve at ændre dette, og se, om det giver mere.
Jeg har dog den fornemmelse, at hvis priserne er øverst, vil flere personer klikke, da langt de fleste allerede har en favorit hårvoks, som de blot ønsker et sted, hvor de kan købe den.
Fed-skrift er PT. bare en "reminder" til mig selv, men det vil jeg slette hurtigst muligt.
Har du nogle specifikke themes i tankerne?
Ønsker ikke, at bruge AdSense på siden.
Tak for feedbacken :)