Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor findes leverandørerne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Guys :)

Jeg har undret mig over noget - (Og NEJ, jeg er ikke ved at starte en webshop, endnu ihvertfald ;)

Men, hvordan skaffer man egentlig anerkendte leverandører? Altså hvis man feks vil sælge mærkevare som Loreal, Maxfactor, ægte parfumer osv osv. 

Hvordan får man fat i varerne, og hvordan kan man få dem billigt nok, til at kunne afsætte dem både med tilfredse kunder og avance

Jeg ved godt, at man sikkert har mulighed for at kontakte feks Loreal, og så bestille nogle tusinde af hver. Men det er der jo iNGEN nyopstartet webshop, der har midler eller kundekreds til.

Personligt ville jeg aldrig turde importere fra feks Kina - Da jeg ville være bange for at blive udsat for replica mm. 

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:09

Det er jo også ret svært og nærmest umuligt at lave aftale med de store mærker hvis man ikke har en kundekreds, salg og en position på markedet..

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:19

Den bedste vej, er at kontakte dem og evt. blive henvist til deres danske grossist/kunde og så tage fat i dem og snak med dem om videresalg...

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:22

Hvad med en dansk grossist ?  Alternativt affilliate/provisionsbaseret salg for en eksisterende shop

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:26

men grossist og affiliate er jo igen bare via. mellemmænd. :)

Så kunne man lige så godt gå i brugsen, købe produkterne og vidersælge dem - og det skaber man jo ikke fordelagtige priser af :) Eller hvad?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grossister er normalt de officielle importører der har retten til videresalg i de pågældende lande, i hvert fald når snakken går på mærkevarer. Er det konsumvarer findes der ofte flere importører.

Det gør bla. at du kan købe varerne i mindre antal til fornuftige priser! Alternativt er jo at gå direkte til producenten og købe stort og springe grossisten over.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14

Hvis man ikke har intentioner om at leve af det til at starte med ville det være en mulighed rent faktisk bare at købe varerne i feks. Matas og så sælge dem videre. Så kan du opbygge en shop og kundekreds osv. Hvis du feks. Køber på tilbud eller får en mængde rabat fra den lokale butik du køber det fra så kan du stille og roligt spare nogle penge op og når du så kan se at det kører godt kan du købe et helt parti hjem.

Ved overstående måde er det også let at ved reklamationer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)