Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver man ekspertblogger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan bliver man ekspertblogger på Amino?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:53

Man skriver til Anja, på @amino.dk

Det skrev Martin i hvert fald på et tidspunkt under en af sine videoer. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:59

Så vidt jeg husker er Ekspertbloggere faktisk bare almindelige bloggere, der har gjort det så godt, at de har fået en ekspertblog tildelt.

Så lav nogle sindsygt gode blogindlæg om noget, du er klog på. Så får du også en ekspertblog før eller siden. :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:
Så vidt jeg husker er Ekspertbloggere faktisk bare almindelige bloggere, der har gjort det så godt, at de har fået en ekspertblog tildelt.

Det troede jeg også indtil for ganske nyligt, hvor jeg læste et indlæg, som gav mig den tanke, at det var en ”titel” man kunne købe sig til.Big Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:27

Torben Brighs:
Det troede jeg også indtil for ganske nyligt, hvor jeg læste et indlæg, som gav mig den tanke, at det var en ”titel” man kunne købe sig til.Big Smile

Hvordan og hvorfor ?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil også sige at du skal sende en email til Anja, hvis du mener du besidder noget der kunne bruges i en Ekspertblog.

Jeg blev spurgt direkte af Amino (jeg kan ikke huske om det var Thorborg eller Anja) da man startede op med Ekspertblogs på Amino. Baggrunden var at jeg, selvom jeg til daglig er inden for den grafiske branche, har en hel del erfaring med opstart og drift af virksomheder og også har skrevet og hjulpet rigtig meget omkring disse ting på Amino igennem tiden. Så derfor begyndte jeg at blogge om "Generelt iværksætteri".

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)