Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabelon til InDesign - af sider og cover

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at genoptrykke min populære bog "Selvværd for begyndere" (den har solgt 2500 eksemplarer på 2 år, det er ret heftigt - YAY!)

Jeg er i gang med en anden bog og så tænker jeg at det ville være smart med en skabelon i InDesign, så jeg selv lige kan smide teksten ind.

Jeg ved hvilken størrelsen og hvilket udseende jeg vil have to forskellige sider - vi taler om 2-4 sideskabeloner i A5 størrelse - hvis det kan lade sig gøre.

Ligeledes vil jeg gerne have en coverskabelon - mine bøger skal have samme grafiske udtryk på omslaget, men i forskellige farver. Jeg kan nok bedre forklare det, når vi snakker sammen.

Du skal have prøvet at sætte bøger op før og samarbejdet med trykkeri om det, så du kan rådgive mig ift forskellige ting.

Så jeg skal bruge en timepris/cirkapris på opgaven fra dig :-)

Mange hilsner

Mette

Fra Grenaa
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Billigtryksag.dk en del af GP-Tryk A/S Skrevet kl. 09:50

Kristoffer fra GP-TRYK har lavet en del skabeloner til bøger og gjort det rigtigt godt. GP-TRYK kan også håndtere selve trykningen hvis du er interesseret.
Du kan se hans kontaktinfo på http://billigtryksag.dk/kontakt

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:39

Hej Mette.

Vil gerne give dig et uforpligtende designoplæg + tilbud på opgaven, hvis du sender alle specifikationer til mig på tina@favola.dk

Vi har erfaring med design og trykning af bøger - og kan skaffe dig nogle rigtig gode trykpriser.

mh

Tina Lykke Madsen

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:06

Tak, jeg har i mellemtiden fået et godt tilbud fra anden side :)

Mette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)