Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antivirus - Lige nu!

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger McAfee Internet Security. Det eneste jeg har prøvet efter Norton, men det virker også super godt. Ellers havde jeg jo skiftet. 

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 13:40

Martin Jørgensen:
Bullguard gør det også godt

Igen, er jeg ikke enig i denne påstand, men virker det for dig er det rigtig godt.. Det har bare ikke virket for mig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 13:41

John Nielsen:
Jeg anbefaler Smart Security

Jeg synes bare stadig ikke det får særlig god medvind i AV-Test og AV-comparatives :(...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:51

Mads S. Petersen:

John Nielsen:
Jeg anbefaler Smart Security

Jeg synes bare stadig ikke det får særlig god medvind i AV-Test og AV-comparatives :(...

ESET's Smart Security kan vel kaldes en ESET Antivirus + :)

Det er samme skanningsmotor.

ESET er det produkt der uden sammenligning har opnået flest awards hos AV-comparatives.

En god antivirus skal ikke kun være solid og grundig. Det skal også være så godt som usynlig. Det vil sige, at det ikke skal sløve computeren, så den bliver ubrugelig. Jeg oplever ESET's antivirus som værende blandt de absolut bedste i total-oplevelsen af sikkerhed.

Spørger du efter min anbefaling, så er det stadig ESET's Antivirus eller Smart Security. Jeg anbefaler ESET Smart Security, selv om det faktisk er virksomhedsudgaven, ESET Endpoint Security, jeg benytter.

Har man 1 - 4 computere, er privatbruger udgaven, nemlig Smart Security, den man efter min mening bør overveje.

Men der findes naturligvis andre udemærkede produkter indenfor IT-sikkerhed.

HUSK dog at sikre, at du ikke kører flere samtidige antivirusprogrammer. Det er en misforståelse at tro, at hvis et installeret antivirusprogram er godt, så må to eller flere være bedre. Det er det bestemt ikke. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:25

Jeg fik for et par år siden købt sådan en Norton "installer den på tre pc'er" sammen med en ny bærbar. Det gjorde jeg så og det har fungeret fint, så jeg må indrømme, at jeg ikke har orket at ændre på det :-)

På en lille notebook (pc nr. 4) skifter jeg mellem forskellige gratis udbydere. For tiden vistnok AVG. Virker også udmærket.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:38

Birte Andersen:
For tiden vistnok AVG

For tiden er AVAST udnævnt til at være det bedste gratis antivirus software ;)... Bare lige til information, og tak for input

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 14:39

BullGuard Internet Security 12 som du kan prøve gratis i 60 dage

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:40

John Nielsen:
HUSK dog at sikre, at du ikke kører flere samtidige antivirusprogrammer. Det er en misforståelse at tro, at hvis et installeret antivirusprogram er godt, så må to eller flere være bedre. Det er det bestemt ikke. Skype-Smile

Tro mig, den hopper jeg heller ikke på :). Jeg kan sagtens se din "argumentation" for at benytte ESET, og tror faktisk også jeg går mere og mere i den retning. Men er der én god grund til at jeg skulle benytte Endpoint udgaven?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:43

Emil Stahl Pedersen:
BullGuard Internet Security 12 som du kan prøve gratis i 60 dage

Som nævnt tidligere, har jeg ikke fokus på denne pakke fra Bullguard, da jeg ikke har gode erfaringer med den. Men er du tilfreds med den er det selvfølgelig godt nok :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:49

Mads S. Petersen:
Men er der én god grund til at jeg skulle benytte Endpoint udgaven?

Ikke hvis du har færre end 5 computere på samme licensaftale.
Det skulle da lige være muligheden for central administration og log af events, samt fjernbetjent opdatering og indstilling af programmet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)