Vi bruger "Anti-Virus 2012" Også har vi den til 2 PC'er. Dejligt stykke værktøj også endda med lækkert design! |
John Nielsen:ESET's antivirus og Smart Security
Hvad ville du så anbefale, Antivirus eller Smart Security?
Vi bruger "Anti-Virus 2012" Også har vi den til 2 PC'er. Dejligt stykke værktøj også endda med lækkert design! |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hvad ville du så anbefale, Antivirus eller Smart Security? |
Jeg har brugt: McAfee 2010 og 11 Alle Northon versioner de sidste par år. F-secure 2011 AVG 2012 Jeg vil anbefale AVG 2012/13 som jeg personligt synes er det bedste. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Jeg bruger selv Microsoft Security Essentials og er meget godt tilfreds med deres gratis service?d; |
Martin Jensen
http://Startline.dk
Har ikke så gode erfaringer med den gratis version af AVG, og Norton tager ALT for mange ressourcer i systemet, og er svært at komme af med igen ;) Men kan da være man lige skal læse lidt på betalingsløsningen af AVG |
Jeg bruger heller ikke gratis versionen, og den er heller ikke særlig brugbar. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Jeg bruger Microsoft Secutiry Essentials og er ret godt tilfreds med det. Der er endnu ikke en virus der er sluppet ind i systemet ;-) |
Som nævnt tidligere, er jeg ikke så vild efter at benytte det, efter den erfaring beskrevet. Desuden mener jeg også man bør sikre sig yderligere på computere hvor der kan ligge sensitiv information fra ens virksomhed eller private data :) |
Jeg anbefaler Smart Security. Der er nogle rigtigt gode ekstra sikkerhedsfeatures for en meget lille merpris. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Bullguard gør det også godt |