Har endnu ikke fundet ud af at ændre fodnoten hvis jeg rediger i footer.php og opdater siden så får jeg bare en side hvor der står something went wrong
jeg ved wordpress er enkelt og let at finde ud ad det var måske en ide at lave siden i det cms system og så kan i også få søgemaskine venlige url
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Har endnu ikke fundet ud af at ændre fodnoten hvis jeg rediger i footer.php og opdater siden så får jeg bare en side hvor der står something went wrong
Du har skiftet design igen?
Hvilket CMS bruger du, så er det lidt lettere at hjælpe dig. Samt hvad har du ændret i footer.php?
Det første der fangede mine øjne var en affiliate reklame - væk med den, det giver et useriøst billede når det er en personlig service.
Jeg synes heller ikke kontrasten mellem det sorte og hvide stykke harmonerer, da overgangen er for kontant og adskilt men en meget forvirrende seperator.
Der er for mange forstyrrende elementer, og for lidt fokus på det reelle indhold. Bring det frem i billedet :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Mikael: Kunne jeg da godt overveje ved du hvor jeg kan finde de bedre temaer?
jeg er ikke wordprees ekspert med har da snakket med en ekspert før og sagde premium wordpress temaer er bedre http://www.premiumwp.com/best-premium-wordpress-themes-collection/ derved jeg tror nogle af dem her er bedre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows