Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER: artikeldatabase eller andet guf der godkender og faktisk er aktivt :)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare send en pb så godkender jeg :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 08:44
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:50

Så vil jeg gå igang med at skrive til countdown og vier.. :)

Linkfinder, kan man ikke få et link ind der ??

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:07
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:05

Du er velkommen til at skrive en artikel til min artikeldatabase. Jeg har ikke givet så meget opmærksomhed, men regner med at ændre på det. Jeg opgraderer med jævne mellemrum forfattere med flere gode artikler til 'auto-godkendelse'.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SERPNAME:

Hey Guys

Jeg har ikke opdateret Artikeldatabaser.dk et stykke tid, men det bliver den snart. Mange af dem er aktive, faktisk de fleste. Jeg kan også godkende på dels ugmtv.dk, conuntdown100.dk og vier.dk som ALLE er aktive, og klart de bedste på marked.

vh Emil

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der gør at lige netop de 3 artikeldatabaser er klart de bedste på markedet? Jeg kan egentlig godt lide konkurrence, men når man selvudnævner sine projekter til at være de bedste, så synes jeg næsten man bør argumentere for hvorfor. Hvad gør dem bedre end eksempelvis artikeldb, eller Goon?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 20:45

Morten Madsen:

SERPNAME:

Hey Guys

Jeg har ikke opdateret Artikeldatabaser.dk et stykke tid, men det bliver den snart. Mange af dem er aktive, faktisk de fleste. Jeg kan også godkende på dels ugmtv.dk, conuntdown100.dk og vier.dk som ALLE er aktive, og klart de bedste på marked.

vh Emil

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der gør at lige netop de 3 artikeldatabaser er klart de bedste på markedet? Jeg kan egentlig godt lide konkurrence, men når man selvudnævner sine projekter til at være de bedste, så synes jeg næsten man bør argumentere for hvorfor. Hvad gør dem bedre end eksempelvis artikeldb, eller Goon?

Med Venlig Hilsen
Morten

Det hele kommer an på G trust hvis din artikeldatabase har en høj G trust så er den "hotter then molten lava" men hvis ikke... så ved du hvordan det går. Men husk bare på at artikeldatabaser faktisk ikke bliver brugt så meget til backlinks men mere til at få traffik :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:52

Morten Madsen:

SERPNAME:

Hey Guys

vh Emil

Hej,

Med Venlig Hilsen
Morten

Jeg må indrømme at de konstante ændringer i 'koncept', samt sletning af artikler har fået mig til ikke at skrive ret mange artikler til Goon længere. Jeg synes ikke det er ok at acceptere nogle artikler først for så at slette dem bagefter (ikke at mine er blevet slettet).

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 21:06

findbilligste.dk får du et dofollow link med dine artikler.

Jeg godkender stort set hele tiden.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:12

Hej Morten

Nu er det ikke mine artikeldatabaser så det ville være syndt at sige. Men de har god PR, hurtig godkendelse etc.

Jeg fik også din mail om slettelse, ikke lige min smag! Samme da goon stoppede på et tidspunkt og åbnede igen. Jeg bliver forvirret.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)