Bare send en pb så godkender jeg :-) |
Hos mig skal du nok også blive godkendt eller afvist inden for et par timer.
Bare send en pb så godkender jeg :-) |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hos mig skal du nok også blive godkendt eller afvist inden for et par timer. |
Så vil jeg gå igang med at skrive til countdown og vier.. :) Linkfinder, kan man ikke få et link ind der ?? |
Du kan bruge denne her: |
Du er velkommen til at skrive en artikel til min artikeldatabase. Jeg har ikke givet så meget opmærksomhed, men regner med at ændre på det. Jeg opgraderer med jævne mellemrum forfattere med flere gode artikler til 'auto-godkendelse'. |
Hej, Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der gør at lige netop de 3 artikeldatabaser er klart de bedste på markedet? Jeg kan egentlig godt lide konkurrence, men når man selvudnævner sine projekter til at være de bedste, så synes jeg næsten man bør argumentere for hvorfor. Hvad gør dem bedre end eksempelvis artikeldb, eller Goon? Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Det hele kommer an på G trust hvis din artikeldatabase har en høj G trust så er den "hotter then molten lava" men hvis ikke... så ved du hvordan det går. Men husk bare på at artikeldatabaser faktisk ikke bliver brugt så meget til backlinks men mere til at få traffik :-)
|
Jeg må indrømme at de konstante ændringer i 'koncept', samt sletning af artikler har fået mig til ikke at skrive ret mange artikler til Goon længere. Jeg synes ikke det er ok at acceptere nogle artikler først for så at slette dem bagefter (ikke at mine er blevet slettet). |
Hej Morten Nu er det ikke mine artikeldatabaser så det ville være syndt at sige. Men de har god PR, hurtig godkendelse etc. Jeg fik også din mail om slettelse, ikke lige min smag! Samme da goon stoppede på et tidspunkt og åbnede igen. Jeg bliver forvirret. vh Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.