Vi har godt nok tit haft pakker der kommer for sent frem.. Hvad gør du for at få pengene retur.. skal man ringe til deres kundeservice eller hvad? Er det kun pakker sendt som erhvervspakker eller også almindelige postpakker, man kan få pengene retur for? |
Hej
Ja så blev jeg også ramt af postdk´s såkaldte kundeservice. Jeg sender en pakke d. 8 juni 07, og henter så pakken igen efter at have fået en seddel om dette, i dag d. 14. juni 07!! Årsag - ja man tror det ikke, den har ligget for længe til afhentning på Farum Posthus!! Altså der er gået 6 dage..Jeg har lige ringet til kunden, der stod i går på Farum Posthus og ventede og ventede på sin pakke, men de kunne ikke finde denne..Nej for den var jo sendt til Tåstrup..
Jeg siger så i dag til postdamen, at her er en fejl p.g.a. de 6 dage er for lidt, før den kan komme retur, og ja hun giver mig ret. Ok siger jeg så, så må du jo sende den igen - men NEJ hun indrømmer, de har lavet en fejl, men jeg skal betale, hvis den skal sendes igen..Vi lader dette stå et øjeblik..
Mere rød i hovedet end en postjakke forlader jeg posthuset, og i morgen kan jeg så køre derop igen, og aflevere pakken..Jeg følger sagen til dørs, vi snupper billede af postlabels, afhentningslabels m.m. De 60 kr. skal de jo ikke snyde mig for..
Den eneste undskyldning for at Farum Posthus skulle have lavet en fejl, er at det var Peter Brixtofte der i en rødvinsbrandert havde sorteret posten deroppe, men det er nok ikke tilfældet..
Stones er ikke sur - Stones er vred og tosset!!
M.v.h.
Stones
Dit e-byggemarked - der også bruger Danske Fragtmænd
