Nu har jeg læst en del historier her på Amino, og på internettet generelt hvor folk skriver er de har været udsat for de her ''Falske Trustpilot-Anmeldere'' hvor de bedømmer virksomheden og giver den 0 Stjerner og skriver en masse ting, om virksomheden som ikke passer. Trustpilot kan både være godt og skidt for din virksomhed, da den kan opbygge en masse tillid til kunden hvis du har fået gode bedømmelser. Men den kan også få din/dine kunder til at løbe skrigende bort fra din side, hvis kunden ser at du har fået dårlige bedømmelser eller ikke har fået mange stjerner.
- Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om Trustpilot, er det en god ting at satse på? Eller skal man holde sig langt væk fra det? :-)
Personligt kan jeg kun anbefale TrustPilot. Du kan få det gratis, og det kan være med til at øge dit salg, da kunderne kan læse dine (forhåbentlige) positive anmeldelser, da det også giver lidt troværdighed at kunden kan se at der er andre som har haft en god oplevelse efter at have handlet med dig.
Det sørger også for at "motivere" en til at yde en god kundeservice, idet at kunden evaluere forløbet på ens TrustPilot, så det skal også gerne afspejle at man er seriøs omkring sit ry.
Jeg bruger det selv, og syntes det er lækkert at se når ens kunder vender tilbage med positiv respons fordi man har været behjælpelig hvad angår kundeservice, og det giver en lysten til at fortsætte den gode stime. :-)
Med venlig hilsen,
Alexander
Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak!
Mange tak for dit svar, og du har ret i det. Men der er også mange konkurrenter i samme branche som kan finde på at bedømme ens virksomhed på Trustpilot, selvom de aldrig har handlet i ens shop. :-)
Hvis man har en god og troværdig forretning har man vel ikke noget at frygte- de falske anmeldelser anmeldes jo bare og bedes verificeres med et ordre nummer.
Supporten på trustpilot er rigtig god, hurtig og effektiv besvarelse af mails.
Mange tak for dit svar, det er selvfølgelig rigtigt at anmeldelserne kan fjernes. Men det er alligevel lidt irreterende at den påvirker ens Trust score, et stykke tid :-)
Eller omvendt, man kan give sig selv gode bedømmelser :)
Det skal du ikke øve dig i - de bliver hurtigt spottet og fjernet!
vis man er meget ærlig bliver de spottet hurtigt , men ikke mennesker i verden er ærlig
ligesom en uærlige der er god til snyde kan både firmaer andre give falske eller en selv give sig gode , men jeg håber de fleste er ærlig , men verden er sådan der findes mange uærlig i verden og sådan er det bare
hvorfor laver de ikke krav ved alle det kræves faktura nummer ved en anmeldes de ville spare mange arbejdes kræfter og der ville komme mere gang i siden ikke alle har 799 kroner om måneden især en iværksættere i start fasen er det nogle gange over ½ delen af sin indkomst
vis man har kunder og især under satsning på høj kundeservice og levere den perfekte vare og der har man ikke tid til at tjekke op trustpilot.dk og andre steder man skal sørge for levere den ypperste service altid er min mening og kun tænke på kunden vi lever jo af tilfredse kunder og ikke gøre trustpilot.dk tilfredse ved at bruge min tid der den er bedre brugt ved at tænke på kunderne og især med de priser der er stigende der skal man tænke over hvor man bruger sine omkostninger og de kroner er bedre brugt på levere en bedre vare til kunden og da deres priser stiger og stiger er det øget udgift i start som iværksættere som man selvfølgelige skal overveje imod hvor man ellers kunne bruge sine penge og desuden vis linker til dem skal man oveni betale til dem hvor man giver dem mere værdi retur af bruger der er aktive på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows