Super god og simpel side at finde vejrudsigten på, der er ikke de store ''Dikkedarer'' på siden. De eneste du kunne overveje at skifte er den baggrund der, men ellers er siden super fed! :-)
jeg mangler lidt tekst på siden vis den altså skal findes rimelige i søgemaskinerne
jeg kan ikke se social medier på siden det giver en lidt chance folk deler din side
Synes tekst vil ødelægge siden, hvor skulle det næsten være? Og de har været social media kanpper, men følte de var dårligt placeret og bare fyldte, så fjernede dem igen. Det kan da godt de kommer igen. Jeg ligger forresten nr. 3 på søgningen "hvordan er vejret" (det er DMI der ligger nr. 1 og 2)
Mikkel Hjarnaa:
Mit løsningsforslag vil være at når problemet opstår at der er to eller flere byer med samme navn, så viser du mulighederne:
Mente du:
- Greve, Denmark
- Greve, Tuscany
Det vil både fastholde simpliciteten i dit system, da man ikke skal vælge eksempelvis land før søgning og afhjælpe nedenstående problem.
Det er en god idé, men kan ikke lige gennemskue hvordan jeg skal lave det. Men vil da overveje det.
Casper Nybroe:
Men hvis du så vælger Norge, skal al tekst jo også ændres til Norsk. Efter min mening i hvert fald. :) Evt. bare begræns den til kun Danmark her i starten indtil alle lande og sprog er indekseret.(?)
Hvad hvis jeg gerne vil se vejret i Grækenland fordi jeg skal derned på tirsdag. Så vil jeg da ikke læse det på græsk
Igen mange tak for jeres feedback, det er dejligt at I kan lide siden!
Jeg er lidt nysgerrig. Er det noget du har tænkt dig at tjene penge på? I så fald, hvordan? Bare via. google AdSense eller lign?
Egentligt ikke, men det kan det godt være det kommer engang Hvorfor har du egentligt sat dit signatur billede ind i selve indlægget i stedet for at bruge signatur funktionen?
vis kunne følge vejret som jeg lige gjorde på tv2.dk vejret der kunne jeg se at skybruddet hårdere fyn lige nu og meget af skybruddet vil nu falde over Sverige da meget ser ud på den hjemmesiden at det vender over havet skybruddet nu , jeg synes det er spændene at følge vejret når det kan ramme en så tæt på og vis rammer en skal man tage sine forholdsregler
eksempelvis tv2.dk laver sådan en underside som denne her http://vejret.tv2.dk/artikel/id-51453805:vejrkort-her-kommer-der-mere-regn-og-torden.html
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Loader siden hurtigt ved jer? Prøv at gå ind på siden her fra Amino og se hvad der sker. Prøv også at gå ind på siden via Twitter (her er et tweet med link til siden, så i kan prøve det) Er der ingen der har testet fra iPhone?
Loader siden hurtigt ved jer? Prøv at gå ind på siden her fra Amino og se hvad der sker. Prøv også at gå ind på siden via Twitter (her er et tweet med link til siden, så i kan prøve det) Er der ingen der har testet fra iPhone?
jeg har test på min bærbar computer jeg kommer lynhurtigt ind på siden langt under 1 sekund, kom jeg ind på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows