Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af fortryllende kaffe?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Reeslev Korsaa:

Hej alle sammen,

En ting jeg er lidt bekymret over, er om prisen er rigtig. Hvad synes i om den?

165 gr for 109,-

I skal helst ikke sammenligne antal gram med andre, for det er ikke pris vi konkurrere på, det er mer oplevelse. 

Men alligevel, hvad synes i om prisen? 

Tak. :) 

Nu kan jeg ikke holde mig tilbage længere :-) Da jeg er selv i kaffebranchen, så du må tage mit indlæg med forbehold.

Du skiver at vi ikke skal sammenligne prisen på hvor meget kaffe man får for sine skillinger men for oplevelsen.

Hvilken oplevelse er det man får for den meget høje kilopris (660,00/kg!)?

/Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Da oplevelsen og duften i forbindelse med maling af kaffebønnerne er det, der skal retfærdiggøre prisen, kan jeg ikke se andre salgskanaler end de allerede nævnte. Måske som firmagaver, dvs. salg gennem de firmaer, som leverer firmagaver.

Jeg vil virkelig håbe, at I har testet produktet i forhold til konkurrerende produkter mht. smagen. De få gange, jeg har valgt at købe dyrere specialkaffe, er jeg blevet skuffet og jeg er derfor selvfølgelig ikke overbevist om, at merprisen er det værd. Dermed ikke sagt, at det ikke kan lade sig gøre, men produktet skal bare være iorden.

Jeg syslede en kort overgang med ideen om at restauranter kunne have "husets kaffe" ligesom de har "Husets vin". Hvor Husets vin er den billigste vin på kortet, kunne I måske tilbyde restauranten deres eget Husets kaffe, hvor gæsten mod en lidt højere pris pr. kop kunne få en eksklusiv kop kaffe...? Dette forslag er ikke, for at I skal gå væk fra Jeres eget mærke, men nu har I kontakt til leverandører, så det er bare endnu et "ben" eller produkt, som I kan tilbyde.

Held og lykke med det.

Michael

 

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Fedt at i vil give jer tid til det. 

Jeg ligger endnu en tråd ud når hjemmesiden er oppe og kører. :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver desværre nok nød til at bakke Kaffe og co. op.. 
Prisen lyder som om den er skruet lidt for højt op når den når 660kr/kg...

Idéen er lækker nok og jeg tror også folk vil være hooket på det, men tror i skal prøve og få prisen lidt ned.

Med venlig hilsen
Lisbeth Davidsen 

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger i til 95 kr? Det er nok en af de priser det bliver? 

Mvh Esben

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

?

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Reeslev Korsaa:

Hvad siger i til 95 kr? Det er nok en af de priser det bliver? 

Lykkes det er du en god købmand!

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at starte et online supermarked op under onlinebazar.dk du er velkommen til at sende mig dine kaffers billeder samt forhandler priser , og hvad du syntes vi skal tage som vejlende priser fra kunderne . du kan kigge nærmere på shop.ensarsoft.com som vi er igang med at udvikle som bliver åbnet under www.onlinebazar.dk , send mig et email på info@ensarsoft.com så kommer du med fra start .

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Esben Reeslev Korsaa:


Hvad siger i til 95 kr? Det er nok en af de priser det bliver? 




Mvh Esben



Problemet ligger i at folk der går op i kaffe ikke vil give så meget for kaffe, det kan man altsa få utroligt meget kvalitets kaffe for pengene for.

Så problemet kommer i at få folk til at vende tilbage efter de måske har fået en i en kurv. Her vil en kilopris på de ca 500 sætte en stor begrænsning for mange.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Reeslev Korsaa:

Hej alle sammen,

En ting jeg er lidt bekymret over, er om prisen er rigtig. Hvad synes i om den?

165 gr for 109,-

I skal helst ikke sammenligne antal gram med andre, for det er ikke pris vi konkurrere på, det er mer oplevelse. 

Men alligevel, hvad synes i om prisen? 

Tak. :) 

den er høj prisen ved høje priser er det meget med brand at gøre der sælger prisen det er ikke kun en smart indpakning der sælger kilo prisen  er jo 660 kroner , det er jo ikke en hverdags kaffe så det skal brandes og atter brandes at i står for kvalitet og mærket er en nydelsen og smagen måske de fleste mærker har en lidt billigere alternative men der er altid nogle enkelte mærker der kun slår på luksus og de køre ekstremt hårdt på brande og mærket kendes

køre kraftigt på social markedsføring

kast løs i massevis presse meddelers

prøv på events smagning kaffe stå i stor centrer lav smags prøver og giv folk den gode kaffe hjem måske 10 gram smagsprøve samme med en rabatkupon til køb første eller en lille pakke løsning flere kaffer husk  

videoer med den gode kaffe og smagen nydelsen kan klart sælge produktet bedre der kan i sprede jeres videoer på social medier og youtube

lidt ekstra gratis tips her http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx#1142983

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)