Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af fortryllende kaffe?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det ser godt ud, hvor mange gram er der i dåsen ?
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Reeslev Korsaa:

Salgsprisen til slutbrugeren kommer til at ligge på 109,- pr. Dåse.

Bortset fra Jamaica Blue Mountain, som kommer til at koste 159,- pr. Dåse.

Uha - det er mange penge for kaffe i så små dåser. Her er Italienske kvalitets kaffebønner fra 114,- pr kg. 

Hvis nogen er interesseret i at prøve den kan I få en rabatkupon.

Dermed ikke sagt at din kaffe ikke er god - men det kræver en rigtig god storytelling før folk føler at de syntes de får en god og anderledes kaffe.

Men held og lykke.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Har i fået gennemtestet dåsen til opbevaring af kaffe? Lys og kaffe er ikke ligefrem bedste venner. Er der uv filter i glasset?

Men flot dåse det er det da bestemt. Spændende projekt. Held og lykke med det herfra.
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par stykker har spurgt til Rabatkode som jeg lovede over pm. 

Denne rabat kode gælder til og med mandag, og giver 10% rabat. Kan bruges én gang pr kunde.

Rabatkode: AminoRabatJuni2012

:-)

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i vil forhøre jer hos Løgismose har jeg et nr. til Nordre Toldboden, hvor de har en rigtig lækker delikatesse forretning. Bare smid en PM til mig.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det ser virkeligt lækkert og spændende ud.

Med hensyn til salg ville jeg nok lave en simpel og stilren hjemmeside (synes ikke jeg kan du har en) til at vise hvad produktet indeholder. Evt. gå bag om kaffen og gå i dybden med kvaliteten, hvor den kommer fra og om de forskellige/unikke smagsvarianter. 

Til det vil jeg gerne anbefale en flot video(er) (I know, shameless self-promotion) men jeg er sikker på at det vil gøre dit produkt rigtigt godt og få det rigtige budskab ud.

Hvis du har tænkt dig at lave en hjemmeside kan jeg stærkt anbefale www.eosweb.dk. De er rigtige dygtige og til at betale sig fra.

Med hensyn til video vil jeg meget gerne fortælle dig mere om fordelene ved videomarkedsføring og komme med nogle ideer og løsninger, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen

Tobias Eberhard 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven.

Aner intet om kaffe da jeg ikke selv drikker det :).
Men vil gerne give lidt input Alligevel.

I skal promovere en rigtig god historie. Se på ben and Jerry. De har i min verden en af de fedeste virksomhedshistorier ! Og det er lige hvad et kvalitetsprodukt har brug for !

I kan have en målgruppe af brugere på nettet. Folk køber kun dette til specielle lejligheder. Men jeg tror at førstegangskøberne skal fanges i en butik eller til noget smagsprøve.

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. 

Især Next.man, jeg kan godt lide ideen om at fortælle en god historie med firmaet og produktet, det tror jeg at du har ret i. 

Dåserne indeholder 165 gram kaffe. Til 109,- (tror der var nogle som spurgte om det?)

Jeg spurgte jo oprindeligt, om der var nogle ideer til hvordan jeg kunne sælge kaffen, og til hvem? Og jeg har bestemt fået nogle gode svar. Men er der flere som har nogle ideer til mig. Ville jeg sætte pris på. :)

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

En ting jeg er lidt bekymret over, er om prisen er rigtig. Hvad synes i om den?

165 gr for 109,-

I skal helst ikke sammenligne antal gram med andre, for det er ikke pris vi konkurrere på, det er mer oplevelse. 

Men alligevel, hvad synes i om prisen? 

Tak. :) 

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

?

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)