Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Blogger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen herinde, som har erfaring med Googles Blogger som markedsføringsværktøj?

Tænker her på fordele/bagdele - især SEO-mæssigt, men også rent design wise.

Skal have lavet en ny blog hen over sommeren og overvejer at prøve Blogger af frem for WordPress :)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vælg for guds skyld ikke Blogger frem for WordPress! 

WordPress har så mange fordele frem for Blogger, både ift. SEO, funktionaliteter, design osv. 

Den eneste grund jeg kunne se at man skulle bruge Blogger, er hvis man er gået død i WordPress og synes det er for avanceret :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:25

Jeg er enig med Jonathan, du må aldrig vælge Blogger frem for Wordpress. Blogger har meget lidt ''Frihed'', i forhold til Wordpress hvor man har totalt ''Frihed'', her tænker jeg på design, og alle de plugins der findes. Wordpress er også rigtig god SEO-mæssigt. 

- Så du må aldrig vælge blogger, vælg Wordpress det er det bedste valg både SEO, og design-mæssigt. Plus Wordpress har flere en tusind plugins som man kan installere. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 18:30

Blogger skulle udelukkende være, fordi det er lettere at sætte op.

WP har bestemt masser af muligheder, så det er ikke det. Ville bare lige høre respons - har aldrig selv set ting, der klarer sig godt SEO-mæssigt med Blogger, så måske det har sin årsag ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:09

Jeg har et par blogger-sider, og den ene er fra 2004, og med alle sine indlæg og backlinks (ikke linkbuilding) - den skriger den til himlen over, hvor dårligt den klarer sig.

Selvom det ikke tager lang tid at sætte WP op, så tager det allligevel lidt tid - dertil kommer, når man opdaterer et tema, som har fejl, og lignende. Det er altså nemmere med blogger, men WP giver en masse fordele.

Jeg ved godt, at PR (page rank) er ligesom religion, men det er sjovt, at nyere WP-sider (hos mig) får en højere PR end gamle blogger-sidder. Det er underligt, da PR jo er et, måske sideline, google-produkt. Jeg fatter med andre ord ikke, hvorfor google straffer sine egne blogger-brugere, men de må have et motiv.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)