Hej Amino'er, Overskriften siger det meste! Se det nye design her Hvad synes i - i forhold til det gamle (banner link ligger i signatur). Hav en god dag. |
Lækkert, simpelthen
Synes bestemt det er godkendt, enkelt simpelt ligetil. |
TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER
Nogen der synes at noget på forsiden skal ændres? |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
meget vigtigt mørk skrift type til lys baggrund savner jeg på forsiden |
Jeg ville måske lave top-banneret lidt mindre i højden. Og så nedtone farverne i facebook boksen, fordi de tager meget af opmærksomheden fra de andre dele af forsiden. Ellers lækkert og sofistikeret. Passer rigtig godt til brandet. |
Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing
Syntes den ser rigtig godt med det nye design. Som de andre er inde på, så var det nok en ide at tone både facebook og trust pilot lidt ned. Når der ikke er andet der er så farvestrålende på forsiden, så vil de meget hurtigt fange opmærksomheden. og trække blikket væk fra de rigtig fede ure. Jeg ville nok ændre skrift typen. det ser alt for "standard" ud med skrifttypen med fødder på. evt så den samme som dit logo er i? Ellers en mega fed side. hvis jeg ikke lige havde købt 2 ure (og ikke var på lærlinge løn) så havde jeg købt mindst 2 af dine ure :-) |
Super gode points, det er helt sikkert noget vi vil lave om - kan godt se det nu hvor i påpeger det (sådan er det jo altid). |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Hej Eyki.dk Synes den store FB 4kant skal væk, eller i det mindste den blå farve, synes det tager focus væk for de andre ting .. Nu opdagede jeg lige, det var fordi du kører en konkurrence ? Så er det jo fair nok .. min mening Marttin |