Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det nye design klar - hvad synes du?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, udover den FB boks, så udover at fjerne denne  helt, ville jeg heller ikke ændre noget.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 12:43

Men ville du fjerne den helt?

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:47

Hej.

Nu er det naturligvis en smagssag, så jeg kan kun forsøge at beskrive, hvordan jeg selv har det, når jeg besøger en webshop:

Jeg elsker personligt, at jeg øjeblikkeligt præsenteres for en lang række produkter, ikke kun 2-4 styks. Rent psykologisk giver det mig nemlig en følelse af, at her er der virkelig noget at komme efter, et godt og bredt udvalg.

Derfor foretrækker jeg den gamle side, når det kommer til selve produktpræsentationen. Dog foretrækker jeg toppen på den nye side, hvor logo'et er mere elegant integreret i det samlede design.

Min konklusion: Havde det været min side, ville jeg kombinere de to dele, jeg nævner. Det ville i mine øjne give det mest helstøbte og effektive design.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:56

Jeg undrer mig dog over én ting: På det gamle design kan man søge på forskellige former for urremme, farver, læder, stål, men det ser ikke ud til, at den mulighed findes på det nye design - eller?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)