Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er gået i luften, hvad synes I?

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 64
Fra  make it stick Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Krarup:

Mads Høegh Jensen:

Hvilken opløsning besøgte du min side med?

Som skrevet i første post, så kan du da få 50 kr i rabat, så er det kun 49 kr inkl fragt for nogle af motiverne ;)

Hej igen 

Jeg besøgte med en opløsning på 1280 * 800

Hvordan får jeg den omtalte rabat?

Mvh Kenneth

Okay tak. PM sendt med rabat ;)

http://facebook.com/personalstickers

http://makeitstick.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Fra  SKARVING multimedia Skrevet kl. 20:34

VIDEO:

Ang. Video så har jeg, mit video, hostet hos Vimeo, hvilket jeg betaler en smule for, til gengæld kan jeg indsætte videoen uden at man kan se det er fra Vimeo - se her:

http://skarving.com/om-os.aspx

(læs mere på vimeo.com) - tror desuden også youtube tilbyder det samme

SKRIVEFEJL:

Under [Om vores stickers]

"Alle vores stickers bliver produceret i Danmark, og hver enkel inspiceres ligeledes i hånden før afsending."

Tror der skal stå "enkelt" - altså med "t" til sidst (er ikke 100% sikker)

Under [Nyheder]

"make it stick er nu klar til at state salget"

State = Starte

Under [Monteringsguide]

"Hvis du har nogen form for spørgsmål i forhold til monteringen, så skrive endelig en mail til info@makeitstick.dk"

skrive = skriv

Jeg ville nok ændre:

"Køb sjove og flotte stickers! Til MacBook og iPad!"

til:

"Køb sjove og flotte stickers til MacBook og iPad!"

Udråpstegnet i midten stopper sætningens flow

- der er i det hele taget mange udråbstegn rundt omkring.

Lidt vrøvlet sætning:

"Alle vores produkter fungerer helt uden lim, og efterlader ingen aftryk, skulle man få lyst til at udskifte til en ny sticker på et tidspunkt. "

Bør måske stå noget a la:

Alle vores produkter fungerer helt uden lim, og efterlader ingen aftryk, hvis man skulle få lyst til at udskifte sin sticker på et tidspunkt.

Der er desuden lidt med de indskudte sætninger og kommaer, rundt omkring. Men der er det nok bedre at få en med bedre danskkundskaber, end jeg, til at rende teksten igennem.

M.v.h.

Rasmus Skarving

www.SKARVING.com

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Fra  make it stick Skrevet kl. 22:16

Rasmus Skarving:

VIDEO:

Ang. Video så har jeg, mit video, hostet hos Vimeo, hvilket jeg betaler en smule for, til gengæld kan jeg indsætte videoen uden at man kan se det er fra Vimeo - se her:

http://skarving.com/om-os.aspx

(læs mere på vimeo.com) - tror desuden også youtube tilbyder det samme

SKRIVEFEJL:

Under [Om vores stickers]

"Alle vores stickers bliver produceret i Danmark, og hver enkel inspiceres ligeledes i hånden før afsending."

Tror der skal stå "enkelt" - altså med "t" til sidst (er ikke 100% sikker)

Under [Nyheder]

"make it stick er nu klar til at state salget"

State = Starte

Under [Monteringsguide]

"Hvis du har nogen form for spørgsmål i forhold til monteringen, så skrive endelig en mail til info@makeitstick.dk"

skrive = skriv

Jeg ville nok ændre:

"Køb sjove og flotte stickers! Til MacBook og iPad!"

til:

"Køb sjove og flotte stickers til MacBook og iPad!"

Udråpstegnet i midten stopper sætningens flow

- der er i det hele taget mange udråbstegn rundt omkring.

Lidt vrøvlet sætning:

"Alle vores produkter fungerer helt uden lim, og efterlader ingen aftryk, skulle man få lyst til at udskifte til en ny sticker på et tidspunkt. "

Bør måske stå noget a la:

Alle vores produkter fungerer helt uden lim, og efterlader ingen aftryk, hvis man skulle få lyst til at udskifte sin sticker på et tidspunkt.

Der er desuden lidt med de indskudte sætninger og kommaer, rundt omkring. Men der er det nok bedre at få en med bedre danskkundskaber, end jeg, til at rende teksten igennem.

M.v.h.

Rasmus Skarving

www.SKARVING.com

Mange tak for feedback Rasmus.

Har været igang, og også rettet de ting du har foreslået.

Har også fået sat mig mere ind i embedding af video fra youtube, og har også fået minimeret GUI fra youtube, så det ser lidt mere prof ud.

Jeg kunne godt fjerne mere, men vil gerne give muligheden for at folk kan spole i videoen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22

jeg synes stadigvæk dit start logo er for stort det fylder næsten hele min skærm

i fodnoten kunne du med fordele lave de samme social logoer som er øverste på siden , de ses bedre for dem i fodnoten er ikke i deres farver så de er svære at se når man køre i bus eller ikke sider et lyst sted med sin computer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 23:35

Jeg blev da helt tosset med videoen! 

Sidder med en pc og er nada til Mac produkter, men den video var skide god. Godt lavet og godt "sexet" op :)

Well done!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Ser din hjemmeside fra en 24 tommer skærm,  må indrømme at der er så store tomme pladser at man kunne sætte 2 forsider ved siden af hinanden!
ved ikke om det fordi det er en 24 tommer skærm heh :D

Men selve stickerne, hvem laver dem/printer dem til dig?

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 23:55

Super video, er godt eksempel på hvor godt man kan slippe afsted med at lave det selv når man holder det simpelt. God musik og den fortælle lige hvad den skal uden at blive for lang.

Konceptet er godt tænkt, og jeg syntes siden er lækker, farver er jo en smags sag, men den er troværdig og lækker i mine øjne.

/Meik

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:31

Selve monteringsvideoen er faktuelt forkert - og vil give rigtig mange bobler, og skæve monteringer.

Kig dig rundt på nettet for at finde en korrekt, ellers skriv til mig, så skal jeg sende dig en skriftlig på et tidspunkt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:03

Jeg synes det er et super koncept, og finder også dine stickers ret tiltalende, men jeg må sige, at hvis det jeg tilfældigt faldt over din hjemmesiden på nettet, så ville jeg slet ikke have brugt tiden på at finde ud af hvad der var derinde, selvom jeg efter at have nærstuderet produkterne faktisk godt kunne forestille mig selv købe et.

Jeg vil, ligesom størstedelen, anbefale at finde et "tema" der matcher en webshop bedre. Lige pt. så synes jeg at din webshop minder mere om en blog end en webshop. Farverne kan sagtens beholdes, selvom et mere farverigt, eller mere fangende nuance i mine øjne ville fange brugeren bedre. Der hvor det glipper i mine øjne, er at man får ikke lyst til at læse videre. Forestil dig en super bog, pakket ind i et gammeldags bogbind.

Mht. dit logo ville jeg (ved ikke om du har haft det før) men rykke det ud til venstre, så du har det lige ved siden af din menu bar. Det gør at jeg ikke skal scrolle ned for at finde ud af hvad du sælger, og straks kan se hvad du har at byde på.

Ellers synes jeg at det er et rigtigt spændende projekt, håber du lykkes med det! :)

//Stefan

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Fra  make it stick Skrevet kl. 21:14

Stefan Johansen:

Jeg synes det er et super koncept, og finder også dine stickers ret tiltalende, men jeg må sige, at hvis det jeg tilfældigt faldt over din hjemmesiden på nettet, så ville jeg slet ikke have brugt tiden på at finde ud af hvad der var derinde, selvom jeg efter at have nærstuderet produkterne faktisk godt kunne forestille mig selv købe et.

Jeg vil, ligesom størstedelen, anbefale at finde et "tema" der matcher en webshop bedre. Lige pt. så synes jeg at din webshop minder mere om en blog end en webshop. Farverne kan sagtens beholdes, selvom et mere farverigt, eller mere fangende nuance i mine øjne ville fange brugeren bedre. Der hvor det glipper i mine øjne, er at man får ikke lyst til at læse videre. Forestil dig en super bog, pakket ind i et gammeldags bogbind.

Mht. dit logo ville jeg (ved ikke om du har haft det før) men rykke det ud til venstre, så du har det lige ved siden af din menu bar. Det gør at jeg ikke skal scrolle ned for at finde ud af hvad du sælger, og straks kan se hvad du har at byde på.

Ellers synes jeg at det er et rigtigt spændende projekt, håber du lykkes med det! :)

//Stefan

Hej Stafan.

Rigtig mange gange tak for dit input.

Lige nu falder 28% fra på min forside, er dette mere end normen?

Ligesom andre nævner du også farve. Jeg har ikke bygget en webshop før, så måske du kunne give mig nogle eksempler på farver, som ville fange bedre. Evt. andre webshop.

Min konversionsrate er ikke for god lige nu, til gengæld får jeg vildt meget trafik. Mit produkt er jo i den grad et niche produkt, så har svært ved at gennemskue, om denne rate skyldes en webshop som ikke er god nok, eller det mere er mit produkts natur.

Over halvdelen af alle mine besøgende, er mindst 3 minutter inde på mit site.

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)