Helt enig i at logoets størrelse fungerer fint på iPhone, men har faktisk lige lavet det mindre for få minutter siden, så kan godt være du har set det efter jeg fik lavet det om. Men godt det samme jo! :)
Det ser også meget bedre ud..
Men jeg syntes stadig godt det kunne placeres anderledes :)
Fx:
Endnu engang tak for dit feedback. Jeg kan godt se hvad du mener, kan dog ikke helt selv finde ud af om jeg er enig, det må jeg lige tænke over. :)
Om det så rent teknisk kan lade sig gøre, hvis jeg ønsker at lave det om, må jeg lige undersøge. Siden er lavet til at skalere sig alt efter opløsning, og logo vil derfor altid havne øverst. Prøv at justere størrelsen på dit browser-vindue, inde på min side, f.eks. gøre det mindre, så kan du se hvad jeg mener.
Jeg har forsøgt at holde designet meget minimalistisk, da jeg selv synes dette er den flotteste type hjemmeside
Helt enig. Jeg synes dog du så skal gå linen ud og gøre baggrunden helt hvid, så vil det se bedre og mere seriøst ud. Hvid skræmmer ingen.
Mange tak for feedback! :)
Er der nogle retningslinjer som viser CR forbedres ved hvid baggrund? For jeg vil umiddelbart synes at det er en smags sag. Jeg synes at en baggrund med lidt struktur ser rigtig flot ud nemlig. Dog tror jeg lige at jeg engang hvor der er færre besøgende, vil prøve at gøre den hvid igen, for lige at revurdere dette.
Endnu engang tak for dit feedback. Jeg kan godt se hvad du mener, kan dog ikke helt selv finde ud af om jeg er enig, det må jeg lige tænke over. :)
Om det så rent teknisk kan lade sig gøre, hvis jeg ønsker at lave det om, må jeg lige undersøge. Siden er lavet til at skalere sig alt efter opløsning, og logo vil derfor altid havne øverst. Prøv at justere størrelsen på dit browser-vindue, inde på min side, f.eks. gøre det mindre, så kan du se hvad jeg mener.
Hmm.. Ja i så fald skal du gøre følgende:
.logo img {
height: auto;
left: -143px;
max-width: 100%;
position: absolute;
top: 19px;
}
Men den kommer nok for langt ud på alt mindre end 13" fuldskærm.
Jeg HADER bare den lilla farve. Den var moderne for 2 år siden og siden fik alt boligtilbehør den farve. For mig signalerer den ikke noget ungt og friskt. Hvad med en lys og frisk farve?
Ved de forskellige stikkers kunne det være fedt, om man kunne vælge farve på forsiden, i stedet for linie 2.
Ja, nu foreslå jeg jo hvid, men jo, mere ligeud i af posen vil det nok også have været mine ord . That color sucks.
"Hvid" er meget ipad-agtigt.
Det er helt fair! :) Jeg har valgt den lilla farve, da den passer til mit logo. Men okay, måske skal vi ikke diskutere farver så meget, det er vel altid subjektivt. :)
I kan vel give mig ret i at der i hvert fald er harmoni eller 'en rød tråd' i mit farvevalg, og det er vel det vigtigste, så det ser gennemført ud.
Jeg HADER bare den lilla farve. Den var moderne for 2 år siden og siden fik alt boligtilbehør den farve. For mig signalerer den ikke noget ungt og friskt. Hvad med en lys og frisk farve?
Ved de forskellige stikkers kunne det være fedt, om man kunne vælge farve på forsiden, i stedet for linie 2.
Held og lykke :)
Mange tak for feedback. Er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener med farvevalg på linie 2. Kan du uddybe dette?
Jeg synes siden er rigtig fin. Det gælder både sidens design og produkter (og den lilla farve
MEN når du skriver at:
Mads Høegh Jensen:
Generelt synes folk vist at mit logo er for stort. Jeg vil gerne have det meget synligt, da det helst skulle give et 'brand' indtryk
- så kan jeg fortælle at det store logo har den modsatte virkning end den du gerne vil opnå. Jeg scroller nemlig øjeblikkelig ned for at se dine produkter (det er jo derfor jeg er på din side) og derved forsvinder dit logo fuldstændig. Jeg når ikke at lægge mærke til det, overhovedet. Det var faktisk først da jeg kiggede nøje på din avatar herinde, at jeg lagde mærke til det.
Jeg er helt enig med Jonathan i hans løsningsforslag. Og du kan også indsætte det i overskriften "Køb sjove og flotte stickers..." så det går igen to steder.