Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Myndigheder går igen løs på Joe & the Juice

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den gal igen med Fødevarestyrelsens angreb på navnene  som »Immunity« og »Strong Bones«, som ifølge Fødevarestyrelsen lover mere, end de kan holde.Fødevarestyrelsen mener, at »Arth away« kan give forbrugeren et løfte om at kunne kurere gigt, Arthiritus er det latinske navn for gigt.

http://www.business.dk/foedevarer/myndigheder-gaar-igen-loes-paa-joe-the-juice

Vi bliver nødt til at skabe offentlighed af dette, Danmark har brug for at myndighederne hjælper virksomheder med at vokse og ekspandere,
og ikke den slags pjat.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 11:13
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:31

Har lige rettet lidt i overskriften, håber det er OK for dig :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Henrik Frydenborg Hansen:
Danmark har brug for at myndighederne hjælper virksomheder med at vokse og ekspandere,
og ikke den slags pjat.

Og heldigvis har vi myndighederne til at holde øje med virksomheder der markedsfører produkter under forhold der tangerer kvaksalveri.

Der er altid nogle der skal prøve grænser af, men folkesundheden er noget at det vigtigste at tage vare omkring, uanset hvad enkelte individer måtte forstå eller ikke forstå. Synd at en mand med et talent (tvivlsomt til tider dog i mine øjne) konsekvent, tænkes man næsten, fortsætter med latterligheder der mere skaber tvivl end profit.

Man kan kun håbe på at Kasper Basse snart forstår at bevæge sig indenfor rammerne, det er trods alt folks opfattelse af hvad produktet er og ikke hvad han gerne vil have det skulle være.

Køb ren argan olie her

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 12:31

Men det er tilladt at markedsføre "Rigtig Juice" af koncentrat? Og sodavand kaldet sportsvand ?Og hundeprutter. Forloren hare. Bloody Mary. White Russian. Red Bull (er det en tyr), osv. osv. Happy Meal fra McDonalds (bliver jeg glad af det?) Grønnegarden? Babymos. Jødekager? Sex on the Beach? Sportskage?

Nej, jeg er ikke overbevist!

Se iøvrigt

http://kastrup.blogs.berlingske.dk/2012/02/13/den-laveste-faellesnaevners-samfund/

http://kathrine.blogs.berlingske.dk/2012/02/18/sex-them-up/

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Men det er tilladt at markedsføre "Rigtig Juice" af koncentrat? Og sodavand kaldet sportsvand ?Og hundeprutter. Forloren hare. Bloody Mary. White Russian. Red Bull (er det en tyr), osv. osv. Happy Meal fra McDonalds (bliver jeg glad af det?) Grønnegarden? Babymos. Jødekager? Sex on the Beach? Sportskage?

Nej, jeg er ikke overbevist!

Se iøvrigt

http://kastrup.blogs.berlingske.dk/2012/02/13/den-laveste-faellesnaevners-samfund/

http://kathrine.blogs.berlingske.dk/2012/02/18/sex-them-up/

Hvilke af de navne mener du giver et billede af at være sundheds-anprisende (eller hvad det nu hedder).

Jeg opholder mig i Indonesien og hernede er der ikke samme regler som i Danmark. Hernede må man anprise alt muligt og tilsætte vitaminer til usunde fødevarer. Det gør at folk tror alt muligt er godt imod gigt og at man bliver mere sund at ting som indeholder sukker og fedt.

Efter min mening bør man ikke tillade at fødevarer giver indtryk af at kurere eller hjælpe sygdomme med mindre man kan dokumentere det.

Og omkring vækst og muligheder for virksomheder, så kan de jo bare rette sig efter reglerne. Det er jo ikke nogen nyhed man ikke må markedsføre fødevarer som værende et middel imod sygdomme hvis ikke det kan dokumenteres. Hvis firmaet kun sælger de drikke fordi de har de navne, så vil de opleve mindre vækst, hvis de ikke må kalde dem det. Men jeg er ret sikker på at de vil vælge ca lige så godt med nogle navne som ikke overtræder loven.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 12:56

Men det er tilladt at markedsføre "Rigtig Juice" af koncentrat? Og sodavand kaldet sportsvand ?Og

Det er det sikkert. Men det er god skik at kalde en spade for en spade.

Seneste eksempel, som jeg har været ude for, var det "pap-hoved" på tv, der forklarede hvor nemt og billigt det var at erhverve sig et kort til TV2 via Boxer. Og når man så har tjekket ud lyder regningen på næsten 700,- Tongue Tied

Fred på Jord Mvh. John.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)