Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har denne hjemmeside - kan den komme til at give en indtjening ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld ... jeg mente Erik ;-)

/Marianne

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 16:05

Generelt så virker Adsense ikke specielt godt på opskriftsider. Konverteringen er rigtig dårlig og klikpriser er meget lave. Du skal have mange mange flere besøgende før du kan tjene noget nævneværdigt via Adsense. Sæt i stedet et nyhedsbrev op og få nogle tilmeldinger. Man kan altid tjene penge på nyhedsbrevsmodtagere på forskellige måder :)

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 06:57

Hej Marianne

Mine to blogs har ikke samme emne. Den danske giver den bedste indtjening pt, men på sigt håber jeg at den engelske giver mere. Det vigtigste er at bloggen er meget fokuseret. Emnet skal være meget snævert og afgrænset for at værdien af et adsense klik kommer op. Min engelske blog er ikke indsnævret nok endnu, men det kommer :-)

Der er også et begreb man kalder 'blogging voice' dvs. du skal finde din måde at skrive på. Du skal være opmærksom på at det der virker for dig på dansk ikke nødvendigvis virker på engelsk.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 10:40

Erik Back:
Mine to blogs har ikke samme emne.

OK - så er det jo ikke nemt at sammenligne ;-) Min blog skal være på dansk, men jeg overvejer, som det kan svare sig ikke også at oversætte den til engelsk. Dels for min egen øvelses skyld, dels åbner det jo mulighed for flere læsere.

Erik Back:
Det vigtigste er at bloggen er meget fokuseret. Emnet skal være meget snævert og afgrænset for at værdien af et adsense klik kommer op.

Ja - det forstås.

Erik Back:
Der er også et begreb man kalder 'blogging voice' dvs. du skal finde din måde at skrive på.

Ja - og det kan faktisk være lidt af en udfordring. Heldigvis har jeg - i dette tilfælde - en meget præcis målgruppe og kender deres behov. Men der er jo ikke så meget andet at gøre end at gå i gang og så se, hvordan tingene flasker sig.

Tak for tilbagemeldingen.

/Marianne

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:47

Jeg er da rimelig sikker på den kan komme til at give lidt afkast - på reklamer som adsense skal man så bare i mange tilfælde bygge sider efter "Mange bække små, gør en stor å".

Med 25 besøgende om dagen vil du ikke i STARTEN tjene meget på den side - måske aldrig nogensinde. Men hvis du nu har 25-50 af de sider, så kan det langsomt blive til en større å, og til sidst en flod jo.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:06

Nyhedsbrev - Du har et fedt segment.

Sælg kokkeknive, sælg undervisning, sælg andet relevant for din kundekreds.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)