Kæresten kom engang til at skubbe til min arm, da vi drak kakao og så tabte jeg kruset og kakaoen røg ned i Macbook'en og så gad den sgu ikke tænde igen. Der gik 21 dage fra jeg afleverede den, til jeg stod méd en sprit ny i hånden. Havde dog købt en ny, samme dag, jeg afleverede den. Da det lige var da jeg skulle skrive afsluttende projekt. Typisk... Og Expert sendte det samme sted hen, som Fona gjorde med mit Sourround anlæg. Der gik dog kun 14 dage i Fona. |
Problemet er at vi ikke gider at skulle gå ned og sende det tilbage på posthuset.
Men hvis i kender en virksomhed, lidt ligesom Apple, som kommer på ens adresse/arbejdsplads og afhenter produkter og afleverer det samme sted. Så kan det måske overtales.
Jeg tror gerne at de har god service på nettet. Da de jo skal leve af tilfredse kunder.
Jeg tænker mere på, hvis man f.eks. skriver et dokument på 1 computer, at det så automatisk ligger på de andre enheder?
I kan godt høre, at jeg ikke har forstand på det tekniske :P
Men tja. Jeg efterlyser nok mere hvilke ting, jeg skal gå efter? Mærke/specs? End service'en efter. Dog ved jeg at elgiganten giver 14 dages returret. Så der kunne man jo godt købe en og prøve den i et par dage og lever den ikke op til det. Så over og prøve en anden.
Jeg ved godt at webshops har lidt mindre omkostninger, de har ikke nødvendigvis behov for at 50 pr. filial skal have løn, dyre husleje osv. Men altså, hvis vi nu siger at bærbaren på nettet koster 4.000 og den samme model koster 5.000 i Elgiganten. Vil vi hellere give de 1.000 ekstra og det er en fysisk butik.
Jeg formulerede mig nok forkert i starten. Mente mere et godt tilbud. Ikke nødvendigvis billigt. Men at man får noget for prisen og måske rabat ved køb af flere? Men det er ikke et must. Men hvis jeg kunne købe 4 computere til 5.000/stk i Fona. Men 4 x samme model i Expert til samme pris. Men rabat på 1.000 fordi at jeg køber 4. Så tjener jeg på det. Min far er ret ligeglad. Bare lortet virker og det er en fysisk butik. Han plejer bare at gå op og købe det ekspedienten foreslår. Og han synes han er blevet taget lidt i røven. F.eks. hans hjemme biograf. Han har givet lidt over 100.000 kr for en projektor og et Bose sourround anlæg. Der kunne han havde fået noget bedre til det halve. Så jeg vil bare undersøge tingene først? Hvad jeg skal gå efter? Hvad spiller en rolle, når det kun er internet og word? Så er grafikkortet jo ikke så vigtigt og hellere ikke harddisken. Da der ikke rigtig skal ligge noget på.
Jeg værdsætter jeres hjælp. Men har bare ingen forstand på tingene. Hellere give lidt ekstra og det virker.
Så hvis nogle gider, må de godt linke til bærbare fra elgiganten, Fona, expert som vil kunne dække hans behov? Altså forstå mig ret. Det er ikke nødvendigt at give 2.000 mere, bare for at få en 2 TB harddisk. Når det ikke skal bruges.
Jo billigere - Jo bedre. Han har planlagt at bruge ca. 20.000 kr på 4 bærbare. Så kan man få 4, der kan det samme for 15.000, så får jeg de sidste 5.000 kr af ham. Men altså jeg vil jo ikke tage ham i røven, for at tjene penge. Så hellere ikke tjene nogen, hvis man ikke kan få noget til under 5.000 der dækker behovet. Hvis i forstår? Det skal bare virke. Hvis i siger at for at dække hans behov bedst, skal han købe en bestemt model, som koster 6.000. Så hvis jeg siger det, så vil han gerne give 4.000 mere og få noget der dækker hans behov.
Jeg værdsætter jeres hjælp.
Skriver bare fra min mobil, da jeg lige pt. er i mit mors hus, mens hun låner min bil, da hendes er på værkstedet. Så blive lidt irriteret af at skrive fra en mobil fremfor en bærbar :P
På forhånd tak.