Hejsa. |
Ville råde dig til at kigge på http://www.komplett.dk. Der er altid noget at spare.
Hejsa. |
Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.
Ville råde dig til at kigge på http://www.komplett.dk. Der er altid noget at spare. |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Hejsa. |
Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.
Jeg er ked af at høre det skal være en fysisk butik, men sådan er det jo. Tror ikke rigtig du kan få rabat i de store vare huse selvom du køber mere end 2. Du skal bruge den til at surfe med og daglig kommunikation med mail, breve og hvad Office pakken ellers kan tilbyde?? Skal det være en computer der skal holde i de tre år den er om at blive afskrevet eller vil du afskrive den med det samme og købe en ny hvis den dør?? Du vil gerne købe dem i en butik, så du kan gå et sted hen og klage hvis der er noget galt eller hvorfor? Grunden til jeg spørger er fordi man i stedet kunne købe et lidt andet computer mærke end dem de sælger og få en bedre service fra producenten. |
Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator
Hejsa. Ja, de skal bare stå stille. |
Kontor: Jeg anbefaler altid Lenovo (da de grundlæggende er bygget til kontorbrug, og ikke spil) Husk, du har 14-dages fortrydelsesret ved onlinekøb, det har du ikke i butik.
|
Hvis Fona, Elgiganten eller lign. sender de bare din PC til rep et eller andet skummelt sted, og der kan gå meget lang tid,
|
Prisen er faktisk i bund og grund lige meget. Om det er 3.000 eller 6.000 pr. stk. spiller ingen rolle. Men vi har intet forstand på spec. Jo kan sammenligne med andre. Men ved ikke hvad jeg skal kigge på. Jeg er vant til Apple. Men det skal være Windows i firmaet. |
Firmaet operere mest på lolland/Falster og Sjælland. Så skal være en fysisk butik. |
Hvis du er bange for du ikke kan få god service ved at handle computer online, så tager du fejl.. Har før købt ved komplett og wupti, der havde jeg ingen problemer med rma sager. man blev underrettet hele tiden.. købte en samsung hos elgiganten, som gik i stykker. de stod bare og pissede en op af ryggen konstant. hvor man måtter vente 3 mdr på at få sagen afklaret.. Ja, Iphones og ipads kan godt samarbejde med windows via itunes. |