Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bærbare til kontor?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvor ville i købe computere? Og hvad vil i anbefale?

Der er nogle krav:
- Skal være en fysisk butik
- Skal bruges til office og internet.

Der er nogle gode tilbud i både elgiganten og expert.

Kender i et sted, hvor de giver rabat ved køb af 3-4 stykker?

Hvad skal man kigge efter?

På forhånd tak.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:16

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:21

Hejsa.

Tak for tippet. Men det skal være en fysisk butik. Ved godt at Komplette har noget butik halløj inde i KBH. Men det skal være i enten Fona, Elgiganten, Expert og sådan, så de er over alt.

Mvh.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ked af at høre det skal være en fysisk butik, men sådan er det jo. Tror ikke rigtig du kan få rabat i de store vare huse selvom du køber mere end 2.

Du skal bruge den til at surfe med og daglig kommunikation med mail, breve og hvad Office pakken ellers kan tilbyde??

Skal det være en computer der skal holde i de tre år den er om at blive afskrevet eller vil du afskrive den med det samme og købe en ny hvis den dør??
Skal computeren stå stille eller skal den tages med personen rundt??

Du vil gerne købe dem i en butik, så du kan gå et sted hen og klage hvis der er noget galt eller hvorfor? Grunden til jeg spørger er fordi man i stedet kunne købe et lidt andet computer mærke end dem de sælger og få en bedre service fra producenten.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:40

Hejsa. Ja, de skal bare stå stille.

Tror bare at de bliver købt privat, men skal kun bruges i virksomheden.

Ja, skal være fysisk, så man kan gå hen og snakke med nogen face to face, hvis der opstår problemer.

Jamen de skal bare holde så længe de kan. Hvis den går i stykker, bliver der bare købt nogle nye. Tror vi har 10 bærbare, som ikke virker. Men firmaet er blevet opgraderet med 6 nye ansatte i år. De bliver måske kun brugt en gang i mellem. Da på kontoret er flere stationære, som bruges til at skrive fakturas. Så det er bare over til vores ene personalestue. Til at tjekke mail, læse nyheder og så noget med at skrive hvor mange timer folk arbejder.

Regner med den ene af dem aldrig bliver brugt, men bare skal ligge som reserve. Hvis man kan sige det sådan.

De skal kobles på noget mobilt bredbånd alle 3.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 15:42

Kontor: Jeg anbefaler altid Lenovo (da de grundlæggende er bygget til kontorbrug, og ikke spil)
Fysisk butik: Jamen, laptops.dk har butik i Vejle, selvom de også sælger online.

Husk, du har 14-dages fortrydelsesret ved onlinekøb, det har du ikke i butik.

www.laptops.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 15:44

NicoP:

Ja, skal være fysisk, så man kan gå hen og snakke med nogen face to face, hvis der opstår problemer.

Hvis Fona, Elgiganten eller lign. sender de bare din PC til rep et eller andet skummelt sted, og der kan gå meget lang tid,
førend du ser din PC igen.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 15:51

Prisen er faktisk i bund og grund lige meget. Om det er 3.000 eller 6.000 pr. stk. spiller ingen rolle. Men vi har intet forstand på spec. Jo kan sammenligne med andre. Men ved ikke hvad jeg skal kigge på. Jeg er vant til Apple. Men det skal være Windows i firmaet.

Men komme gerne med forslag? Lytter til alle forslag. Men det eneste krav er bare at det skal være en fysisk, så man kan kaste det i hovedet på dem, hvis det ikke virker. Så hellere give lidt ekstra for at det er fysisk.

Men altså der er nogle gode tilbud i tilbudsaviserne. Men ved ikke om det er godt/skidt til forbruget med lidt excel/word, mail og nyheder.

Kan man synkronisere Windows computere?

F.eks hjemme i mit private, har jeg 6 Apple enheder og de snakker sammen. Så hvis jeg læser en mail på den ene enhed, så står den som læst på de andre. Eller Hvis jeg tager nogle billeder med iPhonen, ligger de på alle enhederne. Osv?

Der er også lige købt nogle iPhones og iPads til firmaet. Kan de samarbejde méd windows? Eller kan man få iPhoto til Windows? Eller kan i anbefale noget tilsvarende?

På forhånd tak.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 16:01

Firmaet operere mest på lolland/Falster og Sjælland. Så skal være en fysisk butik.

Har altid købt mine produkter i fysiske butikker og har aldrig haft problemer med at sende dem ind.

Lenovo? Okay lyder godt. Hvad skal man kigge efter? Er der noget bestemt?

Lad mig sige det sådan her: Virksomhedens ejer (min far). Er sådan at hvis et produkt ikke virker, så køber man bare nyt. Han er en travl mand, der arbejder hårdt. Men holder tidlig fri fredag og rejser halvdelen af året med konen. Så tingene skal bare virke. Så hellere give lidt ekstra for et bedre produkt, hvis i kan følge mig. Men i stedet for at købe f.eks. 4 bærbare til 6.000 kr. Stykket, hvis man kan få 4 som kan det samme til 4.000 stykket. Det er alligevel 8.000 kr sparet. Så får jeg lidt ud af det. Jeg har bare fået til opgave at købe dem.

Det bedste ville være, hvis nogen kunne sige, hvad man skal gå efter? F.eks en processor over 2.4 GHz osv. har ingen forstand på det. :P Hvilket nok også fremstår tydeligt.
På forhånd tak.

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:02

Hvis du er bange for du ikke kan få god service ved at handle computer online, så tager du fejl.. Har før købt ved komplett og wupti, der havde jeg ingen problemer med rma sager. man blev underrettet hele tiden.. købte en samsung hos elgiganten, som gik i stykker. de stod bare og pissede en op af ryggen konstant. hvor man måtter vente 3 mdr på at få sagen afklaret..

Ja, Iphones og ipads kan godt samarbejde med windows via itunes. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)