Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdSense-konto deaktiveret " ER FANDEN SUR "

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amini.dk

Ej hvor jeg træt af Google AdSense !.. Nu det anden gang de lukker min konto på hjemmeside! Fatter virkelig ikke dem snart, eftersom man har tjent 200kr på 17 dage? så lukker de min konto? 

Så beklager de med deres forståles osv osv? Synes virkelig det er uprofessionel af dem

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:49

Hvordan fik du din konto genåbnet første gang?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 11:50

Det kunne jeg heller ikke. Dette er anden gang der sker for mine to hjemmesider? fatter virkelig ikke hvorfor

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:51
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 11:52
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:00

Der er nok stor sandsynlighed for at din konto er blevet lukket på grund af mistænkelig trafik.

Din side er fra den 6. i denne måned og med den indtjening på så kort tid ville det ikke undre mig hvis google mener at din trafik er betalt for at klikke.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:06

Kan godt være det er den grund, som Kim siger. Hvor mange besøgende har du haft? 

Det kan fx også være overtrædelse af copyright-rettigheder. Har du selv udarbejdet indholdet på siden?

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Cratester Skrevet kl. 12:29

Har du en terms of service? Det er meget vigtigt at du har de små ting på plads fordi google hader at udbetale penge til folk. Manuelle reviews er en bitch.

Herunder skal du have:

1) Terms of service
2) Kontakt form (kan se du har en)
3) Unique content

Du skal også sørge for at du ikke har nogle "mistænkelige links" der peger på din side. Når din side er blevet lukket en gang med adsense er det praktisk talt umuligt at få en ny adsense konto til den side.

Du kan altid lave en 301 redirect hen til et nyt domæne med det samme content. Håber du får en ny adsense konto der rent faktisk holder på :)

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:32

@Christian: Hvordan fjerner man disse mistænkelige links du henfører til? Har ikke hørt, at det skulle skabe problemer iht. Adsense, men måske SEO generelt. Det er jo svært at styre, men kan da godt være at G alligevel straffer det?

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:38

Christian:
Du skal også sørge for at du ikke har nogle "mistænkelige links" der peger på din side.

Hej Christian.

Kan jeg få dig til at forklare helt præcist, hvad der menes med "mistænkelige links"? Vil gerne lære af andres erfaring til egne fremtidige projekter. Jo frygteligt irriterende, hvis man ikke engang er klar over, at man gør noget forkert.

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)