Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdSense-konto deaktiveret " ER FANDEN SUR "

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif Andersen:
Hej Peter

Nu skriver du jo meget generelt så kan ikke checke om jeg får det samme, men jeg vil umiddelbart tro det er personalized search og det kan du faktisk selv checke.

Nederst på søgesiden lige over "1 2 3 4 5 next" står der "Search history has changed the ranking of these results" eller noget tilsvarende på dansk hvis det er personalized search.

Du skal være velkommen til at tjekke om du får de samme resultater. Det valgte søgeord er biograf og hjemmesiden er Findbio.dk.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Peter Olesen:
Du skal være velkommen til at tjekke om du får de samme resultater. Det valgte søgeord er biograf og hjemmesiden er Findbio.dk.

Søgeresultaterne er 100% ens.

Med browseren Google Chrome kan du vælge at åbne et inkognitovindue, hvor du kan se neutrale søgeresultater i søgemaskinerne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:35

Hej Peter

Jeg får de samme resultater både i Bing og Yahoo. Her er du nummer 4 begge steder.

Når du er nummer 2 på Bing, står der så ikke nede i bunden at din søge historik har ændret søgeresultaterne? Lige ovenover hvor man trykker på næste søgeresultat.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:57

Leif Andersen:
Hej Peter

Jeg får de samme resultater både i Bing og Yahoo. Her er du nummer 4 begge steder.

Når du er nummer 2 på Bing, står der så ikke nede i bunden at din søge historik har ændret søgeresultaterne? Lige ovenover hvor man trykker på næste søgeresultat.

Det eneste der står er "Nogle resultater er blevet fjernet", men det kan jo betyde mange ting. :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:11

Hej Peter

Peter Olesen:
Det eneste der står er "Nogle resultater er blevet fjernet", men det kan jo betyde mange ting. :)

ja, det kan betyde mange ting, men den får jeg ikke på min søgning. Kan jo være Bings personalized search ikke er helt implementeret i Danmark endnu.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)