Nu skriver du jo meget generelt så kan ikke checke om jeg får det samme, men jeg vil umiddelbart tro det er personalized search og det kan du faktisk selv checke.
Nederst på søgesiden lige over "1 2 3 4 5 next" står der "Search history has changed the ranking of these results" eller noget tilsvarende på dansk hvis det er personalized search.
Du skal være velkommen til at tjekke om du får de samme resultater. Det valgte søgeord er biograf og hjemmesiden er Findbio.dk.
Jeg får de samme resultater både i Bing og Yahoo. Her er du nummer 4 begge steder.
Når du er nummer 2 på Bing, står der så ikke nede i bunden at din søge historik har ændret søgeresultaterne? Lige ovenover hvor man trykker på næste søgeresultat.
Jeg får de samme resultater både i Bing og Yahoo. Her er du nummer 4 begge steder.
Når du er nummer 2 på Bing, står der så ikke nede i bunden at din søge historik har ændret søgeresultaterne? Lige ovenover hvor man trykker på næste søgeresultat.
Det eneste der står er "Nogle resultater er blevet fjernet", men det kan jo betyde mange ting. :)