Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er du Amino Plusser?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino'er. 

Jeg kunne godt tænke mig at spørge jer om, hvorfor er i blevet Amino plusser? Jeg overvejer selv at bliver plusser, da man får en masse fordele. Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvorfor er i blevet det? 

- Håber på lidt feedback! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 23:00

Følger lige med her... overvejer det også :)

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 23:01

Det er bare helt okay :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Jeg blev Plus fordi hele beløbet for det første års abonnement blev doneret til Haiti, i forbindelse med katastrofen i 2010. Efterfølgende fandt jeg ud af, at jeg tjente flere penge via mine signaturlinks, end prisen på et års abonnement, hvorfor jeg selvfølgelig forlængede medlemskabet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Primært på grund af de ekstra signaturlinks, men også på grund af Amino TV. Desuden benytter jeg også muligheden for at udgive tilbud på Amino ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Stokholm Jewelry:
Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvorfor er i blevet det? 

Meget simpelt: Amino og Aminoerne har givet mig så meget inspiration, råd, netværk, og viden, at jeg(vi) har haft mulighed for at gå nye veje med vores virksomhed. Så mit medlemskab var egentlig mest en "tak" for at stille alle disse muligheder til rådighed, og en lille økonomisk støtte, så jeg i hvert fald har bidraget lidt til at det kan fortsætte.

Tiden har så vist at uden Amino ville vi sandsynligvis være "døde" i dag, hvilket er sket for rigtigt mange af vores kollegaer i branchen (der ikke har brugt Amino Big Smile ). Vi fik heldigvis sadlet om tids nok til at vi kan se særdeles lyst på fremtiden, og nu med langt færre konkurrenter. Og det er i meget høj grad Aminos og Aminoernes fortjeneste. Så jeg blev ikke Plus medlem pga. fordele der fulgte med, for der var ikke mange på det tidspunkt, men for det Amino har givet mig.

Med tiden er fordelene, især i form af rabatter, blevet så mange, at det mere end finansierer mit medlemskab. Så nu er det ikke kun som "en god gerning", men er også blevet en god forretning :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er primært amino plus, for at støtte op om amino. De 99 kr. om måneden er givet godt ud.

Omregnet i den tid jeg af og til bruger her på hjemmesiden, så burde jeg betale en formue.Smile

Der bliver gjort meget for at gøre amino til et godt forum, så er det vel kun rimeligt det koster lidt. I mine øjne burde alle betale.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16

fik nogle gratis visit kort 100 stk

gratis seo kapitel af seolex af Thomas rosenstand super seo ekspert

mange flere tilbud der er for enhver smag du spare hurtigt kroner hjem og du får din egen super blogs og du mulighed for at se hvem der giver stjerner det er faktisk vigtigt for mig meget

du får ekstra signatur du kan skrive mere der

det er bare super at være amino.dk plusser Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:25

Jeg benytter mig meget af Amino og fordelene forbundet herved - derfor betaler jeg også gerne et mindre beløb om måneden, der tilmed kan fratrækkes i regnskabet. ;-)

Alle mine kunder blev til at starte med fundet ved hjælp af Amino. Grundlagdet for min passive indtjening kommer herfra. Det samme gør nye og spændende bekendtskaber, viden og erfaring.

Amino video, signaturlinks, Buzz, Freelancer, Bizz, Ekspertblogs samt spændende og for det meste sobre debatter; her er så meget at komme efter, at det er værd at betale en smule for at få den fulde oplevelse.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:48

Jeg tror det er forskelligt, hvad folk ser som grund til at vælge plus. Derfor kan jeg godt forstår tvivlen om man skal vælge plus eller ej, det tog mig også lang tid. 

Jeg benytter ikke signaturen, jeg-har-et-godt-tilbud, sponsorlinkkoden, 100-gratis visitkort eller noget. Pt.

Jeg har amino plus, fordi at Martin har givet så meget mere værdi end et plus medlemskab nogensinde kan betale tilbage.

Da han begyndte at smide videoer op fra sin rundrejse, så var jeg solgt. De videoer alene er virkelig alle pengene værd. En dvd koster 200,-, plus koster 99,- og der kommer sku mere indhold online hver måned end én dvd! 

Jeg var nu nok blevet plus, på et eller andet tidspunkt. Og kan man ikke finde værdi i de videoer, så kan man sikkert i signaturlinks, rabataftaler eller noget af alt det andet Amino tilbyder.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)