Hej alle SKAT opgraderer sin service jvf. nedenstående SKAT holder ekstra åbent på telefonerne op til fristen for indberetning
|
Trækker den lige frem igen
Hej alle SKAT opgraderer sin service jvf. nedenstående SKAT holder ekstra åbent på telefonerne op til fristen for indberetning
|
Trækker den lige frem igen |
Hej Tonny, Der skulle være endnu længere åbent. Fristen bliver rykket til 4. juli. Det skulle gerne offentliggøres senere i dag... |
Det er korrekt at de rykker fristen for rettidig indberetning, men det bliver nok ikke udsendt som pressemeddelsen eller på anden måde offentliggjort fra SKAT. Det skyldes at de tekniske problemer som er årsag til udskydelsen vedrørte rådgiver login (med autorisation), og egentlig ikke er et generelt problem. Derudover skal det også bemærkes at fristen for rettidig indbetaling af restskat, og beregning af rentetillæg mv. ikke er flyttet. Det er stadig den 2. juli som er seneste frist for betaling heraf. |
De kan nu holde åbent så længe de vil - vi kan jo ikke komme igennem alligevel... |
Hej igen Lige en opfølgning og en bekræftelse fra FSR http://www.fsr.dk/Nyheder%20og%20presse/Nyheder/Nyheder%202012/info-fra-skat-frist-selvangivelse Man kan så undre sig over SKAT´s fremgangsmåde omkring offentliggørelsen. Tonny |
Hej Tonny, Ja, det var også FSR’s meddelelse jeg havde fået. Jeg undrer mig dog stadig SKATs håndtering. Jeg kunne forstå det hvis det var sådan at udsættelsen alene var gældende på autorisationsløsningen, men når den også gælder almindelig tastselv og papir synes jeg der virker underligt ikke komme med en pressemeddelelse. Mvh. Christian |
Helt enig Christian Det er nok kun SKAT, der kan komme med en logisk forklaring på den manglende offentliggørelse. Tonny |