Med postes mener jeg bare at XML dokumentet skal sendes som et HTTP POST request. Jeg bruger cURL til at sende data til dem med PHP. |
Hej Michael,
Er det integration via Pacsoft du laver, som er det Morten taler om? Hvis du logger ind i pacsoft online, så er der dokumentation til integration under Hjælp. Har du ikke pacsoft konto endnu, så kan du logge på med demo konto og finde det den vej igennem (check postdks hjemmeside).
Du kan iøvrigt selv bestemme om du vil have een eller flere pakker i een XML fil. Vil du benytte løsningen hvor pakkelabel bliver printet direkte ud , så kan du dog kun overføre een pakke per XML af gangen. Men kan du leve med et klik ekstra, kan du fint overføre flere pr. XML fil.
Hvis du istedet vil stå for hele integrationen, så skal du læse om postdks EDI løsning, og der er specifikationen på deres hjemmeside:
Jeg syntes pacsoft integrationen virker rigtig godt, og der er noget mindre vedligehold ved det, end en ren EDI integration.
Når Morten skriver XML filen postes, så er det fordi du kan lave et http post kald til en webservice, med indholdet af filen, istedet for at overføre med f.eks. FTP.
/Henrik