Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postdanmark skifter pakke system hvad gør i andre?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik K.:

Hvad mener du med API ikke er klar. Vi har da modtaget dokumentation på API til Pacsoft (kaldet Unifaun ERPConnect via XMLPosting) og er igang med at implementere det. Pakke data overføres direkte til PD fra webshoppen som med Webpack2. Vi har ikke modtaget noget om at vi ikke skulle kunne benytte dette når de engang flytter os over? (vi har ikke fået dato på dette endnu).

Som jeg læser den dokumentation så skal man ind Pacsoft bagefter og skrive pakkelabels ud. Okey, så kan man måske sige at det er delvist klar. Jeg havde en snak med deres it support igår, og de sagde klart og tydeligt at en Webpack 2 lignende løsning ikke var færdig bygget endnu.

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 08:14

Måske en lille smule OT, men kommer det nye Pacsoft til at fungere på Mac ?

Mvh
shopKONRAD / Daniel

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 08:30

shopKONRAD.dk:

Måske en lille smule OT, men kommer det nye Pacsoft til at fungere på Mac ?

Mvh
shopKONRAD / Daniel

Det siger de hos PD :)

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:21

TimP:
Som jeg læser den dokumentation så skal man ind Pacsoft bagefter og skrive pakkelabels ud.

Den information jeg har er at man installere Unifaun OnlineConnect på sin PC (dette var så ikke nødvendigt i webpack2). OnlineConnet kører i baggrunden, og printer automatisk nye labels (eller manuelt ved at åbne programmet hvis man ønsker det), som er sendt over i pacsoft (den "poller" regelmæssigt).

Alternativt kan man lave HTML links som går direkte ind i pacsoft (automatisk login) og viser de labels der er klar, og man kan så printe dem alle med 1 tryk. Det kan være det er onlineConnect appen til PC der ikke er klar, men det er nok til at leve med. Det vigtigste er at man ikke skal taste adresser osv. ind.

TimP:
Jeg havde en snak med deres it support igår, og de sagde klart og tydeligt at en Webpack 2 lignende løsning ikke var færdig bygget endnu

Ja, det er jo lidt træls. Desværre vil det ikke være første gang PD giver forskellige meldinger :-(. Men jeg vil da også lige prøve at tage kontakt til PD igen, da mit indtryk var at ovenstående var klar :-|.

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 09:29

Henrik K.:

TimP:
Som jeg læser den dokumentation så skal man ind Pacsoft bagefter og skrive pakkelabels ud.

Den information jeg har er at man installere Unifaun OnlineConnect på sin PC (dette var så ikke nødvendigt i webpack2). OnlineConnet kører i baggrunden, og printer automatisk nye labels (eller manuelt ved at åbne programmet hvis man ønsker det), som er sendt over i pacsoft (den "poller" regelmæssigt).

Alternativt kan man lave HTML links som går direkte ind i pacsoft (automatisk login) og viser de labels der er klar, og man kan så printe dem alle med 1 tryk. Det kan være det er onlineConnect appen til PC der ikke er klar, men det er nok til at leve med. Det vigtigste er at man ikke skal taste adresser osv. ind.

TimP:
Jeg havde en snak med deres it support igår, og de sagde klart og tydeligt at en Webpack 2 lignende løsning ikke var færdig bygget endnu

Ja, det er jo lidt træls. Desværre vil det ikke være første gang PD giver forskellige meldinger :-(. Men jeg vil da også lige prøve at tage kontakt til PD igen, da mit indtryk var at ovenstående var klar :-|.

Jeg har skrevet til svenskerne, som står bag servicen oprindeligt og så håber jeg de kan komme med nogen bedre svar end PD :) Jeg skal nok levere dem her når jeg har dem.

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 09:44

Endelig..... MEN det har de sagt før... Vi krydser fingre Wink

Mvh
shopKONRAD / Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 09:46

Hej

Jeg endte med at lave et PHP program til at tegne pakkelabels selv, for at være uafhængig af leverandøren. Så når jeg pakker fakturaen ud, udskriver jeg også et billede på en pakkelabel. Oplysninger om forsendelsen sender jeg via mail til Postdanmark, som har givet mig et interval.

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 09:52

Simon Hoxer Bønding:

Hej

Jeg endte med at lave et PHP program til at tegne pakkelabels selv, for at være uafhængig af leverandøren. Så når jeg pakker fakturaen ud, udskriver jeg også et billede på en pakkelabel. Oplysninger om forsendelsen sender jeg via mail til Postdanmark, som har givet mig et interval.

Det vidste jeg ikke man kunne få lov til at gøre det på den måde at man sende dem en mail med oplysningerne. Kvalificere det som værende fyldestgørende EDI information? Din egen pakkelabel skal vel også godkendes af postdanmark?

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 10:28

Det kan man sagtens. EDI oplysninger der sendes i mailen skal godkendes af Postdanmark. De har et værktøj hvor man kan uploade .txt filer med samme indhold som i mailen. Labellen skal også godkendes, før man kan modtage intervallet.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:28

CryingER JEG DEN ENESTE MED ERHVERVSAFTALE MED POSTDK SOM ENDNU IKKE HAR MODTAGET NOGLE INFORMATIONER FRA DEM??!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)