Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ranking nr. 1 på Google!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
SÅDAN!

Så ligger www.allanolsenjam.dk nummer 1 på Google, når der søges på "Allan Olsen". Først nedenunder kommer Allan Olsens egen side, allanolsen.dk

Det er vildt fedt! hehe....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:14
Du skal lige huske at logge ud af Google først. Så ligger du ikke nummer 1 mere :)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:15
beklager, men du er nummer 3, når jeg søger...

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:33
Dato: 12-06-2007 11:15:14 Forfatter: Brian Nielsen
beklager, men du er nummer 3, når jeg søger...

Ja og medtager man undersiden da.wikipedia.org/wiki/Allan_Olsen - 12k    er den nede som nr. 4.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:39
Dato: 12-06-2007 11:13:58 Forfatter: Mikkel deMib Du skal lige huske at logge ud af Google først. Så ligger du ikke nummer 1 mere :)

Damn... Hvorfor er der forskel på det? Det giver mig jo et falsk indtryk af min placering, når jeg er logget ind...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:43
Det må du venne dig til. 2007 er i DEN grad personificeringens år indenfor søgemaskiner. Google har virkelig pushet det meget i år, og Yahoo følger lige efter. MSN vil også gerne med på den vogn, men er ikke helt så langt endnu. Indenfor kort tid kan du godt regne med at vi alle får forskellige resultater, justeret efter vores egne præferencer.

Så, I kan godt lægge jeres ranking rapporter på hylden :)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:51
Endelig! Det var de sgu længe om!

Jeg har tidligere leget med tanken om at udvikle et personificeret søgemedie, men som så mange andre idéer, så blev den arkiveret i skrivebordsskuffen...

Men jeg er da glad nok for min 3. / 4. plads. i jeres søgninger. Tak for jeres tilbagemeldinger - og tak for den specifikke viden, DeMib... Det bliver spændende at se, hvordan Google finder på at udvikle den personificering.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:27
Ja, men det er ikke tilfældigt at det har taget så lang tid. Det er i praksis et forbandet kompliceret område at have med at gøre. En ting er at udvikle det, men at skalere det op så det kan klare de nødvendige 3-500 million requests OM DAGEN - det er en kunst! :) - prøv selv at regne lidt på resurseforbruget, når svartiderne skal holdes på under 1 sekund

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:59
Lidt Off-topic.

Dato: 12-06-2007 12:26:39
Forfatter: Mikkel deMib
men at skalere det op så det kan klare de nødvendige 3-500 million requests OM DAGEN - det er en kunst! :)

og dog, ikke at jeg vil pille æren fra Google for de gør det rigtig godt - men deres arkitektur er nok den nemmeste, af mange, at skalere op. 99.9% af alle online operation er read-only. Reelt kan de "bare" kopiere den crawlede database ud på 500 million computere, og vupti så skalere det... Ved godt at det er meget sort hvidt sat op, men prøv at sammenlign med Nasdaq (og lignende børser) - de har virkelig noget at tænke på mht. skalering... >> On average, the NASDAQ processes approximately 20,000 stock market
transactions per second and nearly 12 million trades per day.<< - http://www.prnewswire.co.uk/cgi/news/release?id=191450
der er meget større krav om online data end google.
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:33
Udfordringen ligger vel i at håndtere de mange brugerprofiler? Eller er det netkort- eller IP-baseret, så informationer gemmes lokalt?
EDIT: Jeg har lige set, at der er en, der har fundet siden ved søgning på "sange med akkorder". Der ranker jeg altså først på side 9 på Google!!! :-) Der er nogen, der er tålmodige. Jeg troede ikke det var muligt at få hits så langt nede...
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)