SÅDAN! Så ligger www.allanolsenjam.dk nummer 1 på Google, når der søges på "Allan Olsen". Først nedenunder kommer Allan Olsens egen side, allanolsen.dk Det er vildt fedt! hehe.... ![]() |
Ranking nr. 1 på Google!
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Damn... Hvorfor er der forskel på det? Det giver mig jo et falsk indtryk af min placering, når jeg er logget ind... |
Så, I kan godt lægge jeres ranking rapporter på hylden :) |
Endelig! Det var de sgu længe om! Jeg har tidligere leget med tanken om at udvikle et personificeret søgemedie, men som så mange andre idéer, så blev den arkiveret i skrivebordsskuffen... Men jeg er da glad nok for min 3. / 4. plads. i jeres søgninger. Tak for jeres tilbagemeldinger - og tak for den specifikke viden, DeMib... Det bliver spændende at se, hvordan Google finder på at udvikle den personificering. |
|
og dog, ikke at jeg vil pille æren fra Google for de gør det rigtig godt - men deres arkitektur er nok den nemmeste, af mange, at skalere op. 99.9% af alle online operation er read-only. Reelt kan de "bare" kopiere den crawlede database ud på 500 million computere, og vupti så skalere det... Ved godt at det er meget sort hvidt sat op, men prøv at sammenlign med Nasdaq (og lignende børser) - de har virkelig noget at tænke på mht. skalering... >> On average, the NASDAQ processes approximately 20,000 stock market transactions per second and nearly 12 million trades per day.<< - http://www.prnewswire.co.uk/cgi/news/release?id=191450 der er meget større krav om online data end google. |
EDIT: Jeg har lige set, at der er en, der har fundet siden ved søgning på "sange med akkorder". Der ranker jeg altså først på side 9 på Google!!! :-) Der er nogen, der er tålmodige. Jeg troede ikke det var muligt at få hits så langt nede... |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)