Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg starte en webshop, uden varelager?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok mange "likes" Surprise

Hvis det skal være det firma du nævner skal du over i noget affiliate sider hvor du enten manuelt laver links til de produkter du vil sælge, eller også skal du lave en API integration...

Der findes rigtig mange der kan lave det til dig.

Alternativt er en shop med dropshipping hvor du administrere hele shoppen og når der sker et køb sender du ordren til din dropshipleverandør som tager sig af resten. (du hæfter stadig for reklamation og bytteservice)

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:43

Nu er jeg ikke ekspert i dette, da jeg er ret ny... Håber da der kommer nogle der kan modsige dig så det ser lidt lysere ud :-)

vh 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:47

Hans J G:

Nu er jeg ikke ekspert i dette, da jeg er ret ny... Håber da der kommer nogle der kan modsige dig så det ser lidt lysere ud :-)

Der er sikkert en masse, som kan modsige mig, men jeg har til dato endnu ik hørt et argument, som har holdt... Jeg kender til RIGTIG mange, som har prøvet dette, også herfra Amino, og alle er endt på samme måde. I et mega arbejde og omkostnings bøvl...

Det er bare et godt råd...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 14:03

Forskellen er vel "kun" lager binding og mindre avance? om det er dropshipping eller ej udfordringerne er de samme for at få succes...Tøj er der bare naturligt mere arbejde med at sælge og så er konkurrencen rigtig stor!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:05

Tom:

Forskellen er vel "kun" lager binding og mindre avance? om det er dropshipping eller ej udfordringerne er de samme for at få succes...Tøj er der bare naturligt mere arbejde med at sælge og så er konkurrencen rigtig stor!

Når man rådgiver folk, så kan man ik basere sit svar på, at det "vel kun", "måske", "jeg tror" eller lignende ting... Så må man forholde sig til real cases, som man kan benytte som referencer...

Og som jeg tidligere skrev, så er det spild af tid, at satse på at få en webshop op at stå, hvis den skal forhandle tøj pr dropshipping... Den eneste måde, hvorpå det kan lade sig gøre, er hvis man tilbyder customized (kan ik lige huske det danske ord) tryk eller broderinger. Men så er vi også ovre i en helt anden boldgade...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:09

Lader den ligge

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:31

Fashion-seller

Har du eventuelt et godt forslag til hvad jeg så kan sælge :-)?

Venlig hilsen 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans J G:

Har du eventuelt et godt forslag til hvad jeg så kan sælge :-)?

Der er mange muligheder, du skal bare holde dig fra tøjbranchen, fordi der er alt for mange størrelser at vælge imellem, og forbrugerne kender idag godt deres rettigheder...

Så find en niche indenfor modebranchen, hvis det er den, som har din interesse...

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:53
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)