Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plus Tryk - pas på!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi har tidligere på året modtaget en regning fra firmaet Plus Tryk i Skanderborg med en regning for en annonce, som er helt legitim.

Men nu får vi en regning for samme annonce fra et andet firma, og det ser ud til, at den første regning er fup, selvom den refererer præcis til den annonce, vi har fået lavet.

Og umiddelbart kan jeg hverken finde firmaet Plus Tryk eller det CVR- og telefonnummer, der er trykt på regningen.

Og jeg troede, at jeg ikke ville hoppe på den slags. :-) Men der blev jeg så klogere.

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Skrevet kl. 08:45
Efter at have fået hjælp fra Erhvervs- og selskabsstyrelsen viser det sig, at firmaet er legitimt nok, så der var jeg for hurtigt ude. Så det beklager jeg meget.

Det er dog stadig ikke muligt at finde virksomheden ud fra deres CVR-nummer, hvilket undrer mig en del.

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:07

Meget mærkeligt, pas på....

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:58
Jeg skal ikke forsvare firmaet kender dem ikke.

Men ex. vores afdeling: www.Billigtryksag.dk udsender også fakturaer med et cvr nummer der referere til minds4media aps.

Dette skyldes, at vi ikke normalt blader de to virksomheder sammen, men istedet for at have mange selskaber og regnskab. Så fakturere vi ud i ex. Billigtryksag.dk, men det findes ikke hos erhvervs og selskabsstyrelsen.

Med venlig hilsen

Mikkel K.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:17
  Johnny, det kunne også være at der er tale om at din leverandør ikke lige har clearet med deres underleverandør.
Det kunne jo være at din leverandør har outsourcet opgaven til en underleverandør, men at kæden er hoppet af et eller andet sted.

Her i MediaMouse har vi en del reklamebureauer og tilsvarende som kunder, hvor vi fungerer som underleverandør i form af "white label"-produktioner. Det vil sige at bureauet kommer til os med en produktion og vi så leverer den færdige produktion tilbage til bureauet eller direkte til deres slutkunde i en anonym emballage med bureauet som afsender.
Men ind imellem sker det også at vi, typisk ved komplekse opgaver eller split-opgaver, at vi bliver bedt om at fakturere slutkunden direkte. I den sammenhæng har jeg oplevet en enkelt gang, at slutkunden efterfølgende ved en fejl også er blevet faktureret af bureauet fordi man havde glemt at opgaven blev faktureret via os. Det gav lidt forvirring og undren - især fordi bureauet i samme omgang også havde besluttet sig for at lægge 50% på ordren i forhold til det aftalte beløb. Så pludselig stod kunden med to meget forskellige fakturaer....

Så ovenstående kunne også være en forklaring på hvad der er foregået. Så prøv lige checke med dem som du oprindeligt har bedt om løsning af opgaven hos. Det kan være de har en god forklaring på hvad det er som der er sket.

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Skrevet kl. 14:09
Tak for alle kommentarerne.

Jeg har fundet frem til alle de involverede foreninger og trykkerier, der er blandet ind i sagen, og så må vi se, om de kan hygge sig lidt med det.

Muligvis har vi misforstået noget, da vi blev kontaktet vedrørende annoncen i det ene blad, men vi føler lidt, at den ene forening har udgivet sig for at være den anden forening, hvor vi allerede havde annonceret tidligere.

Under alle omstændigheder har de kopieret annoncen direkte fra det første blad, så vi føler os bestemt fuppet, og det gør den forening, hvor vi først tegnede annonce, nok også.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)