Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GameStore, er der et marked for det?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal have et mere unik koncept for jeg tror du taber kampen hvis du vil spille på prisen.. Du skal finde andre parameter at hente kunder på.. Medlemsklubber, forums, arrangementer eller noget helt andet..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:24

Kristoffer Hjerrild:
Jeg tror du skal have et mere unik koncept for jeg tror du taber kampen hvis du vil spille på prisen.. Du skal finde andre parameter at hente kunder på.. Medlemsklubber, forums, arrangementer eller noget helt andet..

Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke helt at du indenfor den branche (hvis du skal sælge digitalt kun ihvertfald.. fysisk er der nok flere unikke koncepter at komme efter) kan lave et unikt koncept da der ikke er så voldsomt meget at komme efter. Ja forums men så er du vel igang med at skabe et community og dem er der rigelig af.. Så skulle det være turninger i spil og så se om det giver bonus

Det er ik for at være negativ for brænder selv rigtig meget for det men tror det er hårdt

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:05

Kevinff:

Kristoffer Broholm:
Det er bestemt en god forretningsmodel, men jeg tror desværre at der er for høj konkurrence hvis du kun vil konkurrere på pris. 

Hvis han bare vil sælge licens nøgler osv over nettet så er der ikke mulighed for så meget andet end at konkurrere på prisen :)

Jeg er uenig. Der er mange måder han kan positionere sig selv som ikke er direkte relateret til produkterne selv. Men jeg synes ikke det er en god idé at give sig i kast med umiddelbart.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 10:30

Kristoffer Broholm:
Jeg er uenig. Der er mange måder han kan positionere sig selv som ikke er direkte relateret til produkterne selv. Men jeg synes ikke det er en god idé at give sig i kast med umiddelbart.

Du må meget gerne give dine besyv med hvordan så :) det er jeg virkelig interesseret i.. Men du mener at det er en skidt branche at begive sig ud i? 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:58

Jeg mener det er skidt fordi der er så mange aktører som leverer et meget bedre produkt end du kan. I sælger præcis den samme ting, men de andre sælgere har langt mere omdømme og anciennitet som gør at kunder vil vælge dem.

Hvis du virkelig skal gøre det ville jeg fokusere på at give brugerne noget gratis, såsom anmeldelser osv og så tilbyde at de kan købe dem som sekondært mål. Hvis du bare smækker en shop op med køb af koder, så tror jeg ikke det bliver godt.

Jeg siger anmeldelser, men du kan jo finde på dit unikke koncept selv. Undlad dog ting som guider, som folk oftest søger EFTER de har købt spillene.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)