Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GameStore, er der et marked for det?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aloha!

Nu har jeg så småt fundet ud af hvad det er jeg gerne vil starte og hvad jeg virkelig brænder for.
Jeg vil da i konkurrence med alverdens spille udbydere, og sælge World of Warcraft, Battlefield, ja! Endda Itunes og Xbox Cards billigere end nogen andre.

Men, er der et marked for det i Danmark?

Plus, har du måske nogle gode ideér til mig?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 20:51

Hey.

Jeg må nok sige at jeg tror elektronisk salg er vejen frem. Hvis Sony gennemfører deres planer om at begrænse deres spil til en maskine forsvinder utrolig meget af det smarte ved fysiske skiver, og brugtspilsmarkedet bliver ramt hårdt.

Flere og flere køber deres spil direkte på nettet. Gamestop har efter hvad jeg har hørt rigeligt at kæmpe med i forhold til konkurrencen fra de store supermarkeder og lign.

Men når det så er sagt, er jeg altid tilhænger af en dedikeret spilbutik, atmosfæren er sgu anderledes :)

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:56

Man må da sige coolshop.dk har klaret sig ganske godt indenfor netop dette område. Så jo, der er helt bestemt marked hvis du formår at markedsføre det.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 23:11

Nu ved jeg godt at prisen har rigtig meget at sige i netop den branche, MEN pris er en rigtig kedelig ting at konkurrere på.

Nu da der er tale om spil, hvorfor sætter du så ikke hjernen i blød og tænker på nogle fede/sjove måder at differentiere dig selv på? :-) konkurrencer/turneringer f.eks.

Mvh.
Nikolaj Gilstrøm.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 06:39

Ja hvis du feks altid pakker ind spillerne ind - så de kan gives som gaver - kunne give en fordel. Det er noget som kunder sætter pris på.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:06

Er din mening at du vil sende spil æsker som coolshop gør? (De er også begyndt at have digital downloads) eller er det digital downloads du vil fokusere på?

Edit: Hov havde ikke set at indlægget var så gammelt! Sorry for bump

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:20

Det er bestemt en god forretningsmodel, men jeg tror desværre at der er for høj konkurrence hvis du kun vil konkurrere på pris. 

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 20:25

Kristoffer Broholm:
Det er bestemt en god forretningsmodel, men jeg tror desværre at der er for høj konkurrence hvis du kun vil konkurrere på pris. 

Hvis han bare vil sælge licens nøgler osv over nettet så er der ikke mulighed for så meget andet end at konkurrere på prisen :)

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:37

Jeg vil sige der er et :)

Jeg køber selv ALTID fra "keyshops" da det som regl er billiger end steam, origin etc. :P Jeg køber normalt fra gamers-shop.dk eller playgames.dk

Nu ved jeg ikke om du snakker fysiske kopier, eller aktiverings koder :) Men der er et kæmpe market. 

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 20:43

Adam Hyldkrog:
der er et kæmpe market. 
Det tror jeg også der er men så tror jeg at man skal udvide og ikke kun sælge til danskere.. Man kan selvfølgelig starte med danskere kun og så lave en engelsk version af sitet senere hen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)