Nu har jeg så småt fundet ud af hvad det er jeg gerne vil starte og hvad jeg virkelig brænder for. Jeg vil da i konkurrence med alverdens spille udbydere, og sælge World of Warcraft, Battlefield, ja! Endda Itunes og Xbox Cards billigere end nogen andre.
Jeg må nok sige at jeg tror elektronisk salg er vejen frem. Hvis Sony gennemfører deres planer om at begrænse deres spil til en maskine forsvinder utrolig meget af det smarte ved fysiske skiver, og brugtspilsmarkedet bliver ramt hårdt.
Flere og flere køber deres spil direkte på nettet. Gamestop har efter hvad jeg har hørt rigeligt at kæmpe med i forhold til konkurrencen fra de store supermarkeder og lign.
Men når det så er sagt, er jeg altid tilhænger af en dedikeret spilbutik, atmosfæren er sgu anderledes :)
TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.
Man må da sige coolshop.dk har klaret sig ganske godt indenfor netop dette område. Så jo, der er helt bestemt marked hvis du formår at markedsføre det.
Nu ved jeg godt at prisen har rigtig meget at sige i netop den branche, MEN pris er en rigtig kedelig ting at konkurrere på.
Nu da der er tale om spil, hvorfor sætter du så ikke hjernen i blød og tænker på nogle fede/sjove måder at differentiere dig selv på? :-) konkurrencer/turneringer f.eks.
Er din mening at du vil sende spil æsker som coolshop gør? (De er også begyndt at have digital downloads) eller er det digital downloads du vil fokusere på?
Edit: Hov havde ikke set at indlægget var så gammelt! Sorry for bump
Det tror jeg også der er men så tror jeg at man skal udvide og ikke kun sælge til danskere.. Man kan selvfølgelig starte med danskere kun og så lave en engelsk version af sitet senere hen