Daniel! - Hehe læste lige forkert, må du undskylde :) |
Hej Jacob. :D
Jacob Ipsen:syntes det er rigtig fedt at så mange er bekymrede for at du gør det rigtigt, men lad dig nu ikke slå ud af det,
hvis du skal have føderevar ind på lager om så det kun er for at pakke og sende videre skal nu nok tage fat i nogen og få en godkendelse til det, ellers er der vel en vej uden om .... ;)
det skal nu nok få styr på .
På nuværrende tidspunkt - i opstartsfasen, og før jeg ser hvad det kan udvikle sig til - Så har jeg ikke brug for noget lager. Eller godkendelse hertil. Lige nu, fungerer siden som en slags "indkøbsservice". Hvor jeg pr. request tager en ordre ad gangen.
Jeg ved godt at det måske virker useriøst - Men det er jeg skam ikke! :) Jeg skal nok få oakket og sendt alle ordre afsted. Også selvom jeg skal pakke hele natten. Jeg er en ildsjæl, og dette er mit hjertebarn. Så jeg skal nok finde passion/motivation for at få stablet noget solidt på benene med tiden.
Jeg synes faktisk at det har en hvis charme, at skabe en virksomhed sådan HELT fra bunden. Hvem ved, måske sidder jeg som succesfuld foretningskvinde om år, og tænker tilbage på hvordan vi voksede fra stuen i Herlev, til feks. et selskab i egne lokaler :)
Glæder mig uanset hvad der sker, bare til fremtiden.
KRAM