Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RemouladeRikke Er stolt af at præsentere....... :D

Side 4 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel! - Hehe læste lige forkert, må du undskylde :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:49

Hej Jacob. :D

Jacob Ipsen:
syntes det er rigtig fedt at så mange er bekymrede for at du gør det rigtigt, men lad dig nu ikke slå ud af det,
hvis du skal have føderevar ind på lager om så det kun er for at pakke og sende videre skal nu nok tage fat i nogen og få en godkendelse til det, ellers er der vel en vej uden om .... ;)
det skal nu nok få styr på .

På nuværrende tidspunkt - i opstartsfasen, og før jeg ser hvad det kan udvikle sig til - Så har jeg ikke brug for noget lager. Eller godkendelse hertil. Lige nu, fungerer siden som en slags "indkøbsservice". Hvor jeg pr. request tager en ordre ad gangen. 

Jeg ved godt at det måske virker useriøst - Men det er jeg skam ikke! :) Jeg skal nok få oakket og sendt alle ordre afsted. Også selvom jeg skal pakke hele natten. Jeg er en ildsjæl, og dette er mit hjertebarn. Så jeg skal nok finde passion/motivation for at få stablet noget solidt på benene med tiden. 

Jeg synes faktisk at det har en hvis charme, at skabe en virksomhed sådan HELT fra bunden. Hvem ved, måske sidder jeg som succesfuld foretningskvinde om  år, og tænker tilbage på hvordan vi voksede fra stuen i Herlev, til feks. et selskab i egne lokaler :)

Glæder mig uanset hvad der sker, bare til fremtiden.

KRAM

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Sørensen:

Hej igen,

Jeg vil lige gøre dig opmærksm på følgendeside: http://www.lesdanois.dk/ Det er en side for udenlandsdanskere i central og vesteuropa.

Godt nok er det en 123hjemmeside, som Peter har lavet det i, men på trods af det, så har han stadig haft 600.000 besøgende og sender nyhedsbreve ud til over 4000 modtagere hver måned.

Jeg er sikker på, at hvis du snakker godt med ham, så kan du få lov, at få lidt gratis markedsføring på hans side, eller i hans nyhedsbrev.

Der rammer du ihvertfald lige ned i målgruppen.

Mvh

Daniel

Nu har jeg sendt e mail afsted til Peter. Er spændt på hvad det kan åbne af døre! :)

TUSIND tak for tippet! EEELSKER sgu Amino!

Knus

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:54

RemouladeRikke:

Hehe måske kan jeg hjælpe dig? :)

Måske.

Find en pris 3-5 pakker rugbrød, Kohberg fra Fakta f.eks., og til levering her i Agadir, Marokko.

Skal nok sendes som privat måske..

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:01

Entrepreneur - Jan:

RemouladeRikke:

Hehe måske kan jeg hjælpe dig? :)

Måske.

Find en pris 3-5 pakker rugbrød, Kohberg fra Fakta f.eks., og til levering her i Agadir, Marokko.

Skal nok sendes som privat måske..

Mvh/Jan

MIN FØRSTE POTENTIELLE KUNDE! - Dig vil jeg nok huske FOR EVIGT! :D 

Jeg skriver en privat besked til dig ;) Ønsker du at modtage dit tilbud der, eller pr mail?

WOOOHOOOOOOOOOW Hvor føles det egentlig fantastisk!

GLADE solskinshilsener 

Fra Remoulade-Rikke

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:06

Fantastisk entusiasme :-)

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:10

Daniel Sørensen:
Fantastisk entusiasme :-)

Den er hele drivkraften bag dikkeværket! hehe

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Rikke

Grundlæggende er det en super ide, jeg er i udlandet store dele af året og savner ofte varer fra Danmark.

Beslut om du vil dette her 100%, knokle røven ud af bukserne de næste år.

Når det er på plads, mener jeg du skal gøre sådanne her:

1. Få lavet en grafisk proffesionel webshop, f.eks dandomain eller scannet, afsæt 8-10.000 til et design som bare spiller.
Få lavet en aftale med PBS så du kan tage alle betalingskort. Der skal INGEN reklamer være på siden.

2. Indkøb et lille enkelt sortiment, med de mest efterspurgte varer.
Kunderne gider ikke sende enkelte ønskelisterr og vente på du vender tilbage med priser.
Køb et lille lager og få styr på godkendeler og opbevaring, køb ind når der er super tilbud i de store kæder.

2. Sælg varerne til normal butikspris + Læg fortjeneste ovenpå varerne f.eks 30%.

3. Drop nuværende navn, og find et sigende navn til din shop, f.eks varerfradanmark.dk eller lignende.

4. Find den billigste fragtløsning med track and trace.

5. Markedsfør dig på forums for udlandsdanskere, eller på facebook. På facebook kan du f.eks målrette dine annoncer til brugere som bruger facebook på dansk, men som bor i f.eks Spanien, Frankrig, Thailand osv...

Du skal ikke sælge dig selv, som remoulade-rikke lægger optil, kør hardcore på produktet og det behov du opfylder.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Carsten

Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:34

Rikke.

Du skal med 99% sandsynlighed registreres hos fødevarestyrelsen i Danmark. Og det er ikke et valg, om du vil det eller ej. Se at få det gjort, bødetaksterne for at drive den slags virksomhed uden at være registreret ligger på mellem 5.000 og 20.000 samt et forbud imod salg

Lad os sige, at jeg som kunde bestiller noget. Du køber og sender det. Dagen efter så tilbagetrækker producenten varene, fordi de f.eks. indeholder salmonella (Kan f.eks. grøntsager) eller skimmelspore. Så skal DU som et led i kæden, kunne påvise præcist hvilke kunder der har fået vare og hvorfra. Ligeledes skal du tilbagetrække varene, fra dine kunder.

Derfor skal du have et egenkontrolprogram med HACCP. 

Derfor er det også en god idé at handle ét sted, og hos et cash&carry sted. (De fleste cash&carry steder meddeler dig som regel automatisk hvis du har købt nogle vare der er berørte) 

Derudover så skal du nok se at få fjernet supermarkedslogoerne i bunden, samt at de er "samarbejdspartnere" det er et helt sikkert brud på ophavsretsloven at gengive deres logoer uden tilladelse (Hvilket jeg ikke kan forestille mig at du har) 

Og hvis du vil tages seriøst - Drop bannerreklamerne!

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:35

vaiva:

Hej Rikke

Grundlæggende er det en super ide, jeg er i udlandet store dele af året og savner ofte varer fra Danmark.

Beslut om du vil dette her 100%, knokle røven ud af bukserne de næste år.

Når det er på plads, mener jeg du skal gøre sådanne her:

1. Få lavet en grafisk proffesionel webshop, f.eks dandomain eller scannet, afsæt 8-10.000 til et design som bare spiller.
Få lavet en aftale med PBS så du kan tage alle betalingskort. Der skal INGEN reklamer være på siden.

2. Indkøb et lille enkelt sortiment, med de mest efterspurgte varer.
Kunderne gider ikke sende enkelte ønskelisterr og vente på du vender tilbage med priser.
Køb et lille lager og få styr på godkendeler og opbevaring, køb ind når der er super tilbud i de store kæder.

2. Sælg varerne til normal butikspris + Læg fortjeneste ovenpå varerne f.eks 30%.

3. Drop nuværende navn, og find et sigende navn til din shop, f.eks varerfradanmark.dk eller lignende.

4. Find den billigste fragtløsning med track and trace.

5. Markedsfør dig på forums for udlandsdanskere, eller på facebook. På facebook kan du f.eks målrette dine annoncer til brugere som bruger facebook på dansk, men som bor i f.eks Spanien, Frankrig, Thailand osv...

Du skal ikke sælge dig selv, som remoulade-rikke lægger optil, kør hardcore på produktet og det behov du opfylder.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Carsten

Kære Carsten.

Du kan tro at jeg vil kæmpe! :) Det er jeg heller ikke i tvivl om, at jeg kommer til at gøre. 

Men som det ser ud nu, har jeg - som enlig mor til 2 - ikke en startkapital, der tillader mig på nuværende tidspunkt, at spekulere i lager og prof shop. Det skal nok komme, men er nød til at følge udviklingen.

Da jeg ikke har de økonomiske midler, har jeg i stedet knoklet mig til at få projektet op og stå, som det er nu. (Det er jeg RIGTIG stolt af, personligt!) - Og jeg har uden tvivl LANG LANG LANG vej forude, før konceptet virkelig fodfæster sig.

I mellemtiden må jeg tage en dag ad gangen, og krydse fingre for at jeg er i stand til at tage de rette beslutninger, og den rette vej frem imod succes. 

Men med alle jer fantastiske Aminoer i netværket, så tror jeg på, at det hele nok skal gå :)

Carsten: Jeg er helt vildt glad for dit indlæg. Ligesom med mange af de andre konstruktive svar, der er kommet i løbet af dagen. 

Jeg kom til at tænke på, hvorfor det er at jeg er så tosset med Amino.dk - Folk er oprigtigt interesserede i at HJÆLPE HINANDEN her. Det er sjældent man falder over fora, der ikke bare er plastret til med "Det kan du søge på google", hvad dumsmarte magtliderlige Admins. (No ofence - JEG bryder mig bare ikke om det)

Men på Amino er jeg blevet modtaget til en guldmedalje. Jeg kunne ikke bede om mere!

Så TAK TAK TAK!

<3<3<3 

Side 4 ud af 11 (103 indlæg)