Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Have mere end en hjemmeside er der nogle regler der skal overholdes??

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan man godt have flere sider, det giver dog bare mere arbejde med linkbuilding osv.. hvis man har flere sites at linke til, frem for at  holde sit arbejde til en side.

Specielt  hvis det er for at indtage flere pladser i søgemaskinerne, så sker dette jo ikke uden mere arbejde også.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 09:13

Det kan vel også bruges til at linje til hinanden. Så længe der er unikke tekster og ikke noget dobbelt con... Her spørger jeg så om man så godt kan bruge samme mail og Tlf. Nr.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolaj Møller:
Det kan vel også bruges til at linje til hinanden. Så længe der er unikke tekster og ikke noget dobbelt con... Her spørger jeg så om man så godt kan bruge samme mail og Tlf. Nr.

Hej Nikolaj

Sårn som Verden/Google ser ud nu, er det ret tvivlsomt om det kan betale sig for dig at lave en ny side på et nyt domæne. I langt de fleste tilfælde vil du have mest gavn af at fokusere på ét domæne og så have flere sektioner dér.

Det med at du kan linke mellem de to sider er ikke en faktor du behøver at regne med - ét link er en dråbe i havet i forhold til hvor mange links du skal have alligevel. 

Så overvej om ikke du kan finde plads til trappeopgangssektionen på dit hoveddomæne. Og bagefter skal du ikke linkbuilde lidt til to forskellige domæner - du skal linkbuilde med den store rulle til ét domæne! Wink

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:43

Nikolaj Møller:

Ja, det kan du godt.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:56

Anders Saugstrup:

Så overvej om ikke du kan finde plads til trappeopgangssektionen på dit hoveddomæne. Og bagefter skal du ikke linkbuilde lidt til to forskellige domæner - du skal linkbuilde med den store rulle til ét domæne! Wink

Mvh Anders Saugstrup

Wink Mon ikke det også er derfor at bl.a. Amino er en stor side, og ikke forskellige sektioner, f.eks. jura - SEO - regnskab m.m. på hver et selvstændigt domæne. Ville også give en masse arbejde med mange forskellige domæner.

Ib Abildgaard  

Råd & Mal

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:20

Hej Nikolaj,

Hvis du ønsker mange kunder, kan det at lave flere hjemmesider gøre, at færre kunder kommer, da det kan være forvirrende for kunderne, at de skal forholde sig til forskellige sites.

god vind

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:05

Henrik:

Hej Nikolaj,

Hvis du ønsker mange kunder, kan det at lave flere hjemmesider gøre, at færre kunder kommer, da det kan være forvirrende for kunderne, at de skal forholde sig til forskellige sites.

god vind

Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:00

maling af trappe opgang og børneværelser det lyder som meget tæt brancher det tror jeg ikke er en fordel med flere domæne

dog vis har en hel unik ide vil lancere 2 forskellige helt forskellige måder sælge en vare på altså et sted betaler måske ikke penge ret meget men er meste forklare omkring emmet men vil gerne forklare tinge på 100% omvendt måde næsten og total anderledes markedsføring måde og den anden side er det ikke gratis , da det er svært blande gratis koncept samme med et koncept der koster kroner på samme side kunne det være en ide flere sider ,

men i alt hvad er din ide med flere domæner der kan være mange grunde , men vis ideerne er koncept er sådan ens men du kun laver lidt ordforskel i teksten så ville jeg kun have et domæne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nikolai....!

Dit site  www,malermoeller.dk svarer ikke når jeg prøver at "til gå" siden.

Vedr. din forespørgelse om trappeopgang.dk er jeg interesseret i at give dig et bud, hvis vi laver en krav liste over hvad siden skal "kunne" (kravspec.) så vil jeg lave et forslag og give dig et kvalificeret bud, så du får set løsningen og kan beslutte dig når du har set sitet...

MVH

Kim Dahl

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:48

Hvis man hver gang man have en "ny" ydelse skulle oprette et nyt domæne, kunne man vist få nok og se til (linkbuilding, opdateringer m.m.).

Så opkøb af en masse domæner, kunne måske også medfører, at man blev betegnet som domænehaj.

Wink Helt ærligt hvad er forskellen for en maler på at "male lejlighed" og "male trappeopgang" m.m. ???? [;) ]

Andet at en webdesigner kan tjene lidt på at oprette en "ny" side.

Jeg kunne forstod det vist det var en portal der tilbyder flere forskellige ydelser, som f.eks. tømrerarbejde - El - murer m.m. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)