Dato: 23-06-2007 17:26:46 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 11-06-2007 18:15:55 Forfatter: Dimitri Hardorff Røde roser Hestevognstur Mikkel deMib Dele en madpakke på en bænk i regnvejr, gerne påmonteret sydvest Spadsertur i skoven en tidlig sommermorgen, just efter det har regnet
Kan altså lige se det for mig: Dimitri hånd i hånd deMib, siddende i hestevogn - på vej til parken for at dele madpakken... de falder i søvn i hinandens arme og spadsere næste morgen i skoven.
Det er der ligger mellem madpakke og søvn + søvn og spadseretur; det lader vi stå til fantasien ;-)
PS! Husk at handle hos Steenbeck inden turen...
MVH
Det er de færreste der ved det, men jeg er deMibs uægte barn. Tit er jeg faldet i søvn i min faders vuggende arme, mens en blid sangstemme fortalte om de mægtige SEO-Guder, de onde blackhats, de gode whitehats og om prinsen der lå i hans arme
Så alt den snak om kondomer, det bruger vi ikke her.
Dato: 23-06-2007 17:44:19 Forfatter: Dimitri Hardorff [QUOTE] Det er de færreste der ved det, men jeg er deMibs uægte barn. Tit er jeg faldet i søvn i min faders vuggende arme Så alt den snak om kondomer, det bruger vi ikke her.
Ja, nu er du jo over 18 år, så kan vi jo ikke så godt blande os i interessekonflikten mellem det at far og søn falder i søvn i hinandens arme...
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic