Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af et online supermarked.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen for den gode kommentar.
Samt, Vest-Jylland, kunne da være et gode sted at dække, nu hvor ingen andre gør det :)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 15:35

Jeg bor i Vestjylland mellem Varde og Grindsted og vil gerne være den første, der lægger en ordre hos dig, når du kommer op at køre :-) Men ellers vil jeg give de andre ret i, at det nok er en af de sværeste e-handelsopgaver, der venter dig, hvis du ønsker at gå i gang.

Sats hellere på en lille niche, hvis du vil starte med en online forretning i din fritid. Du kunne jo starte med eksempelvis kun at sælge pesto, kun at sælge morgenmadsprodukter som havregryn, cornflakes mv eller måske nogle non-food produkter som madkasser og drikkedunke. Mit råd til dig er at starte med nichen og så ellers lige så stille og roligt udvide forretningen i takt med at du kan overkomme det, får omsætning, mere tid osv.

Held og lykke med projektet!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 15:53

Tak for de gode svar.

Måske nu hvor vi er i gang? Kan i så sammen komme på et par gode navne?
Til domain, samt butiks navn?

Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58

Jeg ved tilfældigvis at www.osuma.dk åbner op for levering i (Syd) Vestjylland omkring August i år, med udgangspunkt fra Kvickly Varde, hvor de kommer til at levere i området omkring og ned til Esbjerg.

Derudover åbner SuperBrugsen i Give cirka samtidig har jeg læst her http://www.dhblad.dk/nyheder/2012/6/6/superbrugsen-give-bliver-netpartner-med-osuma hvor de også nævner Grinsted og op til Herning som nye leveringsområder.

Men må tilslutte mig at jeg tror der er meget at se til, men stadig er markedet utroligt lille i Danmark så der er virkelig potentiale hvis du kommer tidligt igang og får en markedsandel.

Klassike navne kunne være f.eks. "Home2you", "food2door" hvis man skal være mere international. Navne som disse på dansk klinger bare ikke så godt :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)